Nowy Jork
CNN
—
McDonald’s, który ma skupiałem się unowocześniając swoje podstawowe produkty w celu zwiększenia sprzedaży, wprowadza szereg zmian mających na celu poprawę jej charakteru hamburgery.
Bułeczki będą bardziej miękkie. Ser, bardziej lepki. Cebula będzie dodawana do pasztetów bezpośrednio na grillu. A sos Big Mac? Będzie tego więcej.
„Odkryliśmy, że drobne zmiany, takie jak ulepszenie naszego procesu w celu uzyskania gorętszego i bardziej topiącego się sera oraz dostosowanie ustawień grilla w celu lepszego przysmażenia, dają dużą różnicę w sprawianiu, że nasze burgery są bardziej aromatyczne niż kiedykolwiek” – powiedział szef kuchni Chad Schafer, starszy dyrektor kulinarnych innowacji McDonald’s USA, w poniedziałkowym oświadczeniu. Ulepszenia dotyczą burgera Big Mac i McDouble, a także klasycznego cheeseburgera, podwójnego cheeseburgera i hamburgera.
Jak podała firma, udoskonalenia wprowadzono po raz pierwszy w burgerach na rynkach międzynarodowych i już dotarły one do niektórych miast w USA, w tym do Los Angeles, Seattle, Phoenix i Las Vegas. Będą dostępne w całym kraju na początku przyszłego roku.
Zmiany wynikają z innych ulepszeń kluczowych pozycji menu.
W 2018 roku McDonald’s ogłosił, że przechodzi na świeża wołowina do Quarter PoundersA skomplikowane posunięcie z duży zysk ze sprzedaży. W 2021 r. to wprowadził na rynek chrupiącą kanapkę z kurczakiem zastąpić poprzednie iteracje — stosunkowo późne przybycie na wojny kanapkowe z kurczakiemale wydaje się, że spodobała się klientom McDonald’s. .
„Zwiększamy udział w rynku zarówno kurczaków, jak i wołowiny” dzięki ulepszonym burgerom i takim produktom, jak kanapka z kurczakiem, powiedział McDonald’s
(MCD) Prezes Chris Kempczinski podczas styczniowej rozmowy z analitykami. „W środowisku, w którym nasi klienci szukają tego, co proste i znane, nasze podstawowe pozycje menu nigdy nie były bardziej istotne” – powiedział. W USA sprzedaż w sklepach otwartych co najmniej 13 miesięcy wzrosła w czwartym kwartale 2022 r. o 5,9%, co oznacza wzrost o 10,3% w całym roku.
Skoncentrowanie się na promowaniu głównych pozycji menu, zamiast na wprowadzaniu nowych produktów, to sposób na uproszczenie procesów i zmniejszenie tarcia w kuchni. A McDonald’s korzysta z promocji takich jak platformy z posiłkami dla gwiazd i dorosły Szczęśliwy posiłek aby wywołać szum wokół swoich charakterystycznych przedmiotów.
„W 2022 r. niektóre z naszych najskuteczniejszych platform kampanii przybliżyły naszym klientom główne pozycje menu” – powiedział Kempczinski podczas styczniowej rozmowy telefonicznej.
McDonald’s nie jest jedyną marką próbującą ulepszyć swoją główną ofertę.
Burger King, który w zeszłym roku ogłosił planuje zmienić kierunek swojej działalnościskupia się na ulepszaniu Whoppera i zwiększaniu jego widoczności w reklamach. W czwartym kwartale ubiegłego roku przeprowadziła szkolenia Whopper dla franczyzobiorców. W lutym marka podała, że Whopper przyczynił się do wyższej sprzedaży w USA w tym kwartale.