Strona główna Fason Raport Rady Edukacji Stanu Illinois pokazuje postępy w nauce języka angielskiego, ale...

Raport Rady Edukacji Stanu Illinois pokazuje postępy w nauce języka angielskiego, ale matematyka pozostaje w tyle

4

CHICAGO — Rada ds. Edukacji stanu Illinois opublikowała swój roczny raport przedstawiający wyniki stanu, okręgów i szkół w zakresie realizacji celów edukacyjnych.

Tegoroczne sprawozdanie było mieszane: w niektórych obszarach odnotowano znaczną poprawę, a w innych jeszcze daleka droga.

Dobrą stroną ocen jest to, że uczniowie klas od 3 do 8 osiągają lepsze niż kiedykolwiek wyniki w zakresie plastyki języka angielskiego.

„Znajomość języka angielskiego w klasach od trzeciej do ósmej osiągnęła najwyższy poziom w historii, przekraczając wskaźniki przed pandemią, ponieważ nauczyciele w całym stanie skupiali się na umiejętnościach czytania i pisania” – powiedział superintendent stanowy, dr Tony Sanders.

Wszystkie szkoły średnie w Illinois ustanowiły rekord najwyższego w historii wskaźnika ukończenia czteroletnich szkół średnich na poziomie 87%, przy czym znaczny wzrost odnotowano wśród uczniów czarnoskórych i latynoskich.

Jeśli chodzi o stopnie nauczycielskie, czyli o większe zróżnicowanie, to też jest dobra wiadomość.

„Illinois zyskało uznanie w całym kraju za nasze udane wysiłki na rzecz zwalczania niedoborów nauczycieli i zwiększania ich różnorodności” – powiedziała Sanders.

Jednak wskaźnik chronicznej absencji znacznie odbiega od normy, a studenci w Illinois, podobnie jak większość stanów, w dalszym ciągu mają trudności z matematyką, ale zdaniem kuratora pracuje się nad kompleksowym planem rozwiązania tego problemu.

„Te kamienie milowe pokazują, że nasze inwestycje w studentów przynoszą realne rezultaty, ponieważ stan Illinois w dalszym ciągu podnosi się silniejszy po wyzwaniach postawionych przez pandemię” – stwierdził w środowym oświadczeniu gubernator stanu Illinois JB Pritzker.

Kliknij tutaj aby dowiedzieć się, jak radziła sobie Twoja szkoła lub okręg.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj