Strona główna Rozrywka Kani Releasing nabywa prawa do „Desert Of Namibia” w Ameryce Północnej

Kani Releasing nabywa prawa do „Desert Of Namibia” w Ameryce Północnej

5

EKSKLUZYWNY: Uwalnianie Kani nabył prawa do Yoko Yamanaki w Ameryce Północnej Pustynia Namibii z Japonii Happinet Phantom Studios Corp.

Dramat młodzieżowy, w którym występuje popularna nowicjuszka Yuumi Kawai (Wspominać, Plan 75), miał swoją premierę w Directors Fortnight na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes, gdzie zdobył nagrodę FIPRESCI, a jego pokaz odbędzie się w najbliższy weekend na inauguracyjnym Directors’ Fortnight Extended w Los Angeles.

Drugi film pełnometrażowy Yamanaki po nagrodzonym w 2018 roku dramacie Amikofilm opowiada o zniechęconej 21-latce pracującej w salonie kosmetycznym, gdzie nie można zignorować oczekiwań pokładanych w kobietach w jej wieku.

Znudzona chłopakiem rozpoczyna nowy związek, który szybko staje się niestabilny i skłania ją do zrobienia kilku kroków w głąb pustyni emocji. Daichi Kaneko (To film letni) i Kanichiro Sato (Kubi) także gwiazda.

Kani Releasing planuje kinową premierę filmu na wiosnę 2025 roku.

Directors’ Fortnight Extended odbędzie się w ten weekend (1-3 listopada) w Los Angeles w The Culver Theatre. Globalne rozszerzenie selekcji równoległej w Cannes obejmie także Recife w Brazylii (15–20 października), Nowy Jork (25–27 października), a następnie odbędzie się w Tokio, gdzie odbędzie się w Human Trust Shibuya (6 grudnia -19).

Yamanaka miał zaledwie 19 lat, kiedy Amiko zdobył Nagrodę Publiczności na japońskim Festiwalu Filmowym Pia, a następnie był pokazywany w Berlinie i na kilku innych festiwalach filmowych. Jej inne prace obejmują wkład do filmu antologicznego Dziewczyna XXI wieku (2021) oraz filmy krótkometrażowe Urodzone Ryby (2020) i Do zobaczenia po drugiej stronie (2022).

„Yamanaka to jeden z najbardziej bezkompromisowych i ekscytujących filmowców współczesnych, zaangażowany w uparcie osobistą twórczość, która bada i obala stereotypy dotyczące kobiecości w kontekście japońskim” – powiedział współzałożyciel i dyrektor artystyczny Kani Releasing Ariel Esteban Cayer. „W dwóch filmach stworzyła już wyjątkowe dzieło pełne wrzasku i konfrontacyjnej szczerości”.

Jury FIPRESCI w Cannes pochwaliło film za „nieustraszoną eksplorację współczesnych odcieni neurodywergencji, uchwyconą za pomocą obrazów, które nieustannie badają dystans między głównymi bohaterami poruszającymi się po przestrzeniach Japonii XXI wieku”.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj