Strona główna Technologia Marki restauracyjne: Przegląd zysków za trzeci kwartał

Marki restauracyjne: Przegląd zysków za trzeci kwartał

4

TORONTO (AP) — TORONTO (AP) — Restaurant Brands International (QSR) odnotowała we wtorek zysk za trzeci kwartał w wysokości 252 milionów dolarów. Na…

TORONTO (AP) — TORONTO (AP) — Restaurant Brands International (QSR) odnotowała we wtorek zysk za trzeci kwartał w wysokości 252 milionów dolarów.

W przeliczeniu na akcję spółka z siedzibą w Toronto stwierdziła, że ​​jej zysk wyniósł 79 centów. Zysk skorygowany o koszty jednorazowe wyniósł 93 centy na akcję.

Wyniki nie spełniły oczekiwań Wall Street. Średnie szacunki 10 analityków ankietowanych przez Zacks Investment Research przewidywały zysk na akcję na poziomie 94 centów.

Operator sieci restauracji Burger King i Tim Hortons odnotował w tym okresie przychody na poziomie 2,29 miliarda dolarów, co również nie spełniło prognoz Street. Dziewięciu analityków ankietowanych przez Zacks spodziewało się 2,3 miliarda dolarów.

_____

Ta historia została wygenerowana przez Zautomatyzowane spostrzeżenia (http://automatedinsights.com/ap) przy użyciu danych z Zacks Investment Research. Dostęp do Raport giełdowy Zacksa dotyczący QSR pod adresem https://www.zacks.com/ap/QSR

Prawa autorskie © 2024 Associated Press. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiał ten nie może być publikowany, emitowany, pisany ani redystrybuowany.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj