Strona główna Technologia Va. uruchamia centrum zasobów, aby poprawić wyniki uczniów i szkół w odpowiedzi...

Va. uruchamia centrum zasobów, aby poprawić wyniki uczniów i szkół w odpowiedzi na pytania dotyczące danych o wynikach

3

Ustawodawcy, pedagodzy i rodzice z Wirginii ze zdziwieniem dowiedzieli się w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ile szkół nie spełniło oczekiwań w ramach nowego systemu odpowiedzialności.

Ten artykuł został przedrukowany za zgodą Wirginia Merkury.

Ustawodawcy, pedagodzy i rodzice z Wirginii byli zaskoczeni, gdy w ciągu ostatnich kilku miesięcy dowiedzieli się, ile szkół nie spełniło oczekiwań w ramach nowego systemu odpowiedzialności w porównaniu ze starszym systemem, który wykazał, że większość szkół posiada akredytację.

Podczas piątkowego komunikatu o nowościach Departamentu Edukacji Droga do centrum gotowości Aby pomóc w poprawie wyników uczniów i szkół, z bieżących raportów agencji wynika, że ​​większość szkół spełnia oczekiwania lub jest na dobrej drodze do ich spełnienia w porównaniu z raportem przedstawionym w sierpniu, z którego wynika, że ​​ponad połowa szkół pozostaje w tyle i wymaga wsparcia, na podstawie danych za lata 2023–2024 .

W ramach systemu odpowiedzialności szkołom przyznaje się jedną z czterech etykiet w zależności od ich wyników: „Wybitna”, „Na dobrej drodze”, „Nie na miejscu” i „Wymaga intensywnego wsparcia”.

Szkoły uznane za „wyróżniające się” to te, które przekraczają oczekiwania państwa w zakresie rozwoju, osiągnięć i gotowości, zaś te, które wymagają „intensywnego wsparcia”, nie spełniają żadnego z oczekiwań państwa. Ponadto istnieją deskryptory „na dobrej drodze” i „poza ścieżką”, które wskazują, czy szkoły spełniają, czy nie spełniają oczekiwania.

„Wygląda na to, że nie ma [any] jasność co do tego, o czym mówimy i czego tak naprawdę dotyczy ten nowy system odpowiedzialności” – powiedział w piątek dziennikarzom senator Ghazala Hashmi, D-Richmond, przewodniczący Senackiej Komisji Zdrowia i Edukacji, dodając, że VDOE nie przedstawiło żadnych jego dane.

„Sami nie mamy danych, aby ocenić, co stanowią te liczby i co reprezentują” – stwierdziła – „dlatego poważnym problemem jest brak przejrzystości, której potrzebujemy, aby zrozumieć, jakie faktyczne wyniki osiągają nasze szkoły”.

Zapytana o lukę w danych, kurator ds. nauczania publicznego Lisa Coons powiedziała w piątek, że modelowanie jest „niekompletne”. Coons powiedział, że dane za sierpień zostały ostateczne dopiero 30 września.

Departament Edukacji Wirginii prognozował w sierpniu, że 55,5% szkół znacznie „zeszło z kursu” i nie spełniało oczekiwań stanu w zakresie wzrostu, osiągnięć i gotowości (dzięki uprzejmości VDOE)

Na podstawie danych za lata 2023–24 VDOE prognozuje, że w Sierpień że 55,5% szkół znacznie „odbiegało od ścieżki” i nie spełniało oczekiwań państwa w zakresie wzrostu, osiągnięć i gotowości, podczas gdy obecne dane pokazuje, że 34,7% szkół znajduje się na niewłaściwym torze i potrzebuje intensywnego wsparcia.

Otwarcie centrum w piątek następuje w momencie, gdy administracja gubernatora Glenna Youngkina stara się zapewnić społeczeństwu przejrzysty dostęp do wstępnych danych na temat wyników szkół i zasobów mających na celu wsparcie uczniów i szkół.

„Ta nowa Droga do gotowości uosabia nasze zaangażowanie w wysokie oczekiwania, przejrzystość i priorytetowe traktowanie zasobów dla najbardziej potrzebujących uczniów i szkół” – stwierdził Youngkin w oświadczeniu. „Ramy wyników naszej szkoły i to nowe centrum zasobów potwierdzają nasze zaangażowanie we wzmacnianie pozycji naszych nauczycieli, współpracę z rodzicami, wzmacnianie naszych szkół i, co najważniejsze, przygotowywanie każdego ucznia na sukces”.

Administracja uważa, że ​​dane dotyczące wyników zostały zamaskowane za istniejącym systemem, który pokazywał niedokładny obraz edukacji publicznej K-12 w Wirginii, ustalony na podstawie ocen stanowych i krajowych. Youngkin zasugerował, że niedokładny obraz wynika z decyzji poprzednich administracji.

Centrum współpracuje także z nowymi ramami odpowiedzialności, nad którymi pracowano od dwóch lat i które zostały przebudowane z istniejącego systemu.

Rada Edukacji Wirginii zatwierdza zmiany w systemach akredytacji i odpowiedzialności

Według VDOE nowe ramy mają pokazać, w jaki sposób szkoły spełniają wszystkie wymagania określone przez prawo i regulacje stanowe, a także zapewnić „aktualne” i „przejrzyste” informacje na temat wyników uczniów i szkół.

Liderzy edukacji, w tym członkowie Rady Oświaty, stwierdzili, że istniejący system uznano za „niejasny” i nie podaje on jasno opinii publicznej, jak uczniowie radzą sobie w nauce od czasu jego opracowania w latach 2018–2019.

Nowy system ma także na celu poprawę ukierunkowania zasobów państwa.

W piątek Youngkin powiedział, że przeznaczy co najmniej dodatkowe 50 milionów dolarów na wsparcie szkół „najbardziej potrzebujących”, a także nieokreśloną kwotę dodatkowych środków operacyjnych na rzecz Biura ds. Jakości Szkół. Wcześniej Richmond Times-Dispatch zgłoszone że agencja zażądała 125 milionów dolarów na system oceny.

Trwa zbieranie danych na temat ocen, a pełna realizacja planu ma rozpocząć się w roku szkolnym 2025-26.

Mówcy publiczni na posiedzeniach Rady ds. Edukacji i prawodawcy Demokratów krytykowany liderom agencji za używanie etykiet wyników, które ich zdaniem mają negatywną konotację. Powiedzieli także, że ich zdaniem modernizacja systemu została pospieszona.

Prelegenci powiedzieli również, że zmiany zwiększą obecne nierówności wśród uczniów i będą wymagać od nauczycieli zdobycia dodatkowych certyfikatów umożliwiających prowadzenie przyspieszonych zajęć z matematyki, przedmiotów ścisłych, historii i nauk społecznych w gimnazjum.

Osoby uczące się języka angielskiego, które zazwyczaj były wykluczane ze względu na barierę językową, będą również uwzględniane w obliczeniach odpowiedzialności.

Poprzednie zasady pozwalały VDOE na wykluczenie uczniów ESL z oceny na 11 miesięcy w roku. Zgodnie z nowymi przepisami agencja może dyskontować dane dotyczące uczniów ESL jedynie za trzy miesiące w roku. Zgodnie z poprzednimi przepisami wykluczono około 35 000 studentów.

ZOBACZ PORANNE NAGŁÓWKI.

SUBSKRYBOWAĆ

Wirginia Merkury jest częścią States Newsroom, sieci informacyjnej non-profit wspieranej przez dotacje i koalicję darczyńców jako publiczna organizacja charytatywna 501c(3). Virginia Mercury zachowuje niezależność redakcyjną. W razie pytań skontaktuj się z redaktorką Samantą Willis: info@virginiamercury.com. Śledź Virginię Mercury dalej Facebooku I X.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj