Strona główna Rozrywka Dwayne Johnson ma 2 premiery na pierwszym miejscu w ciągu jednego miesiąca

Dwayne Johnson ma 2 premiery na pierwszym miejscu w ciągu jednego miesiąca

2

Oto benchmark, którego nie widuje się często, jeśli w ogóle: duża gwiazda Hollywood ma dwie premiery kinowe na pierwszym miejscu w tym samym miesiącu kalendarzowym, a osiągnięcie to będzie Dwayne’a Johnsona.

W listopadzie Johnson był świadkiem otwarcia nr 1 w Amazon MGM Studios Czerwony 15 listopada za 32,1 mln dolarów, a gwiazda pomaga w zorganizowaniu najlepszego w historii otwarcia na Święto Dziękczynienia dzięki filmowi Disneya Moana 2 który ma potencjał, aby osiągnąć 200 milionów dolarów w ciągu 5 dni.

W rzeczywistości w okresie świątecznym od środy do niedzieli widzowie otrzymują podwójną dawkę Johnsona, który wydaje około 218 milionów dolarów na oba filmy Moana 2 I Czerwony.

Z tego, co ustaliliśmy oraz z naszych rozmów ze źródłami dystrybucji, wynika, że ​​żadna inna gwiazda nie osiągnęła nigdy takiego rekordu kasowego. Zdarzały się bliskie przypadki, gdy gwiazdy otworzyły dwa filmy nr 1 w odstępie jednego miesiąca, ale nie w tym samym miesiącu kalendarzowym, np. Chris Pratt z Film Super Mario Bros (5 kwietnia 2023 r.; 146,3 mln dolarów w 3 dni) i Strażnicy Galaktyki Vol. 3 (5 maja 2023; 118,4 mln dolarów); Chris Hemsworth z Marvelem Avengersi (4 maja 2012; 207,4 mln dolarów) i Królewna Śnieżka i Łowca (1 czerwca 2012; 56,2 mln dolarów) i Tom Hanks z Zabawkowa historia 2 (26 listopada 1999; 57,3 mln dolarów w 3 dni) i Zielona mila (ahhh nr 2, 10 grudnia 1999 z 18 milionami dolarów).

Dużo szumu było w grudniu 2002 roku, kiedy Leonardo DiCaprio nakręcił dwa filmy w odstępie pięciu dni: Martina Scorsese Gangi Nowego Jorku z Miramax i Stevena Spielberga Złap mnie, jeśli potrafisz z DreamWorks, które zadebiutowały odpowiednio 20 i 25 grudnia. Jednak ta anomalia w strategii wydawniczej nie zapewniła gwiazdzie otwarcia nr 1.

Johnson widział, jak w ciągu ostatnich kilku miesięcy jego harmonogram działań medialnych był szczegółowo dostosowywany przez Amazon MGM i Disney, dzięki czemu oba tytuły rodzinne zyskały odpowiedni impuls. Pojawił się na premierze w Nowym Jorku Czerwony oraz premiery na Hawajach i w Londynie Moana 2.

Rzeczywiście, jest to sukces kasowy, przy którym Johnson może dziś krzyczeć „chee hoo” przy stole z okazji Święta Dziękczynienia.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj