Największym wyzwaniem dla nas jest zdrowy ekosystem i zdrowa konkurencja Netflixa Według szefa EMEA Larry’ego Tanza.
Tanz rzucił wyzwanie konkurencji, nalegając: „Potrzebujemy nas wszystkich, aby wykształcić następne pokolenie gawędziarzy i chcemy osiągnąć postęp w rozwoju i podnoszeniu umiejętności gawędziarzy, scenarzystów, reżyserów, producentów i talentów poniżej linii”. Zasugerował, że Netflix wyprzedza konkurencję w tej dziedzinie, wskazując programy szkoleniowe, które streamer prowadzi na całym świecie, a także nadchodzący na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Red Sea.
„Jesteśmy dość konsekwentni, jeśli chodzi o inwestycje i rozwój” – dodał Treść Londyn. „Widzimy, że nasze podejście do uruchamiania, zorientowane lokalnie, sprawdza się zarówno dla naszych członków, jak i dla naszej firmy. Chcemy zdrowego ekosystemu i zdrowej konkurencji – to jest nasze największe wyzwanie”.
Mówił po roku, w którym Netflix wydał duże pieniądze poza Stanami Zjednoczonymi, z takimi firmami jak Czarne Gołębie, Włoch Lampart i gorąco oczekiwany drugi sezon serialu Gra Kałamarnica przybywający.
Tanz był na miejscu, aby przedstawić statystyki dotyczące wkładu Netflix w europejski krajobraz w latach 2020–2023.
Powiedział, że w ciągu tych trzech lat Netflix zainwestował 6,5 miliarda euro (6,8 miliarda dolarów) w europejskie seriale i filmy, tworząc ponad 60 000 europejskich miejsc pracy. Oznaczał takich hitów jak Towarzystwo Pokazu, Borgen, Wysoka woda I Palec boży. Dla kontekstu Disney powiedział w ciągu najbliższych pięciu lat wyda 5 miliardów dolarów na europejskie programy telewizyjne i filmy.
Wielka międzynarodowa prezentacja Netflixa miało miejsce kilka tygodni temu ogłoszono szereg nowych tytułów wraz ze zwiastunami. Dzisiaj Netflix Europe powiedział, że Włochy Prawo według Lidii Poët z Matildą De Angelis w roli głównej powróci w sezonie 3. Tymczasem we Francji odbędzie się pokaz zjazdowy podążający za talentami z Nowa École (Rytm + Przepływ)konkurencja dostała zielone światło.
Pokazano także klip z treści London Łubin zagra Omara Sy w nadchodzącej komedii romantycznej Francuski kochanek, wraz z Lampart.
Kilka tygodni temu podczas wydarzenia w Los Angeles, w którym uczestniczyli szefowie Netflix z regionu APAC i Ameryki Łacińskiej, Tanz powiedział: „To naprawdę ekscytujące usłyszeć, jak daleko zaszliśmy 10 lat temu”. „Wspólnym tematem z punktu widzenia programowania jest to, że lokalne opowiadanie historii z prawdziwą autentycznością działa” – dodał.
„Gra w kałamarnice” na Polach Elizejskich
Tanz mówił także o potencjale marketingowym Netflix na arenie międzynarodowej.
Amerykański dyrektor był w Paryżu w weekend o godz Gra Kałamarnica premierę, podczas której Pola Elizejskie zostały przejęte przez ogromną lalkę wraz z setkami ludzi w dresach, grających w główną grę z serialu „Red Light Green Light”. „Naprawdę fajnie jest widzieć pasję fanów oraz to, jak talent i członkowie jej doświadczają” – powiedział. „ Gra Kałamarnica wydarzenie było prowadzone przez francuski zespół marcomms, więc na pewno zajmiemy się sprawami przed startem lub gdy zaczną się rozwijać”.
W miarę jak Netflix daje zielone światło coraz większej liczbie filmów dokumentalnych, z których niektóre były krytykowane za zbyt bliskie redakcyjne tematy, Tanz powiedział, że zespół stara się nie zamawiać „puffów, bo widzowie to widzą, ale zyskujemy zaufanie” [of our subjects].”
Oznaczył the Tour de France: bez łańcuchów serial, który, jak powiedział, zaczął się od nerwowych tematów i był „tak autentyczny”, zanim „inne zespoły otworzyły się i były mniej strzeżone” w sezonie 2. „Mówili: «Widzę, o co ci chodzi, ufam ci», – dodał.
Tanz przemawiał wraz z dyrektorami ds. zamówień Netflix we Włoszech i Francji, Tinny Andreatta i Pauline Dauvin.