Taylora Swifta jest właścicielem niemal każdego innego segmentu mediów, w tym bycia najczęściej odtwarzany artysta na Spotify w 2024 r., więc dlaczego nie opublikować?
Piosenkarz/autor tekstów Wycieczka po Erach Książkaktóry miał fani ustawiają się w kolejce Na Cel sklepach w ten weekend miał jeden z największych debiutów w historii – podaje Associated Press, powołując się na dane Circana. Wszystko powiedziane, Książka wycieczkowa Eras w swojej debiutanckiej ramce zeskanował 814 000 egzemplarzy.
Jedyna książka, która przebija Swifta, według Circanyto pierwszy tom wspomnień prezydenckich Baracka Obamy z 2020 r., Ziemia Obiecana. I ledwo co się skończyło Książka wycieczkowa Erassprzedając nieco ponad 816 000 egzemplarzy.
Osiągnięcie Swifta jest jeszcze bardziej spektakularne, biorąc pod uwagę fakt, że Wycieczka po Erach był dostępny tylko w sklepach Target. Jest to również godne uwagi, ponieważ fani i media nie były do końca przychylne książce, wołam błędy i literówki.
To nie pierwszy raz, kiedy gwiazda wystrzega się tradycyjnych kanałów dystrybucji. W zeszłym roku, w środku strajku, Swift nawiązał współpracę z AMC zwolnić Taylor Swift: Trasa koncertowa Eras co było pierwszą inicjatywą dystrybucyjną dla obwodu.
Przynoszący na całym świecie 123 miliony dolarów i 93,2 miliona dolarów zdjęcie było największym otwarciem w historii filmu koncertowego. Film zarobił na całym świecie 267,1 miliona dolarów. Biorąc pod uwagę, że nie było zaangażowanego żadnego studia, większość tych pieniędzy trafiła do Swifta, który sprzedał także prawa do transmisji strumieniowej Disney+ za zgłoszoną kwotę 75 milionów dolarów. Tak więc, po uwzględnieniu kosztów P&A i kosztów produkcji, Wycieczka po Erach osiągnął solidny zysk netto w wysokości 172 mln dolarów.