Strona główna Technologia Różnorodność nauczycieli maleje, ale DC oferuje dobry punkt

Różnorodność nauczycieli maleje, ale DC oferuje dobry punkt

2

Choć różnorodność kadry nauczycielskiej nieznacznie wzrasta, DC przewodzi sąsiadującym stanom pod względem bardziej zróżnicowanej kadry nauczycielskiej o ponad 25%.

Choć różnorodność wśród nauczycieli nieznacznie wzrasta, osoby kolorowe coraz częściej wybierają karierę poza szkołą – twierdzi nowe dane Krajowej Rady ds. Jakości Nauczycieli.

Ogólnie rzecz biorąc, w raporcie stwierdzono, że różnorodność kadry nauczycielskiej rośnie w wolniejszym tempie w porównaniu z różnorodnością dorosłych z wykształceniem wyższym.

„Badania pokazują, że nauczyciele uczący kolorowo przynoszą dodatkowe pozytywne korzyści wszystkim uczniom, a szczególnie nauczyciele kolorowi z większym prawdopodobieństwem przyniosą większe korzyści uczniom kolorowym” – powiedziała Heather Peske, prezes NCTQ. „Korzyści te obejmują pozytywne wyniki w obszarach akademickich, pozytywne wyniki społeczno-emocjonalne i behawioralne dla wszystkich uczniów, niezależnie od rasy”.

W latach 2014–2022 odsetek nauczycieli ze środowisk znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej wzrósł z 18,3% do 21,1%. Grupa zdefiniowała pochodzenie znajdujące się w niekorzystnej sytuacji historycznej jako Indian amerykańskich, rasy czarnej, Latynosów, rdzennych mieszkańców wysp/Pacyfiku oraz dwie lub więcej ras.

W tym okresie wzrósł także odsetek dorosłych z wyższym wykształceniem w tych grupach rasowych — z 17,2% do 22,6%. Jednak wcześniej NCTQ stwierdziło, że kadra nauczycielska jest bardziej zróżnicowana niż ogólna populacja pracujących specjalistów.

Ale teraz Peske powiedział: „Obserwujemy, że naszym nauczycielom w dalszym ciągu brakuje różnorodności rasowej”.

W latach 80. i na początku 90. Peske powiedział, że czarnoskórzy i latynoscy absolwenci szkół wyższych częściej niż biali i azjatyccy absolwenci szkół wyższych mają większe szanse na karierę w edukacji. Jednak od 2020 r. „kadra nauczycieli stała się mniej zróżnicowana rasowo niż szersza populacja dorosłych z wyższym wykształceniem” – stwierdziła.

W regionie DC Okręg przewodzi sąsiednim stanom z bardziej zróżnicowaną kadrą nauczycieli o odpowiednio 32% i 26%.

W Wirginii „różnica zmniejszyła się o około 2,6 punktu procentowego w ciągu ostatniej dekady, jeśli spojrzymy na dorosłych w wieku produkcyjnym z dyplomami pochodzącymi z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej w porównaniu z nauczycielami z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej” – stwierdził Peske.

Według danych tej grupy w Maryland „jest o osiem punktów procentowych mniej nauczycieli z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, niż byśmy się spodziewali” – stwierdził Peske.

Jednak w DC Peske powiedział: „Widzimy, że jest o około 34 punkty procentowe więcej nauczycieli z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, niż moglibyśmy się spodziewać w porównaniu z dorosłymi w wieku produkcyjnym z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, posiadającymi wyższe wykształcenie”.

Grupa przygotowała raport na podstawie danych federalnych.

Peske powiedziała, że ​​programy przygotowawcze dla nauczycieli mogą wykorzystywać te dane „jak mapę drogową, aby sprawdzić, w jakim stopniu programy przygotowawcze nauczycieli w twoim regionie prowadzą do bardziej zróżnicowanej siły roboczej nauczycieli”.

Otrzymuj najświeższe informacje i codzienne nagłówki na swoją skrzynkę e-mail, rejestrując się Tutaj.

© 2024 WTOP. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejsza witryna nie jest przeznaczona dla użytkowników znajdujących się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj