Choć różnorodność kadry nauczycielskiej nieznacznie wzrasta, DC przewodzi sąsiadującym stanom pod względem bardziej zróżnicowanej kadry nauczycielskiej o ponad 25%.
Choć różnorodność wśród nauczycieli nieznacznie wzrasta, osoby kolorowe coraz częściej wybierają karierę poza szkołą – twierdzi nowe dane Krajowej Rady ds. Jakości Nauczycieli.
Ogólnie rzecz biorąc, w raporcie stwierdzono, że różnorodność kadry nauczycielskiej rośnie w wolniejszym tempie w porównaniu z różnorodnością dorosłych z wykształceniem wyższym.
„Badania pokazują, że nauczyciele uczący kolorowo przynoszą dodatkowe pozytywne korzyści wszystkim uczniom, a szczególnie nauczyciele kolorowi z większym prawdopodobieństwem przyniosą większe korzyści uczniom kolorowym” – powiedziała Heather Peske, prezes NCTQ. „Korzyści te obejmują pozytywne wyniki w obszarach akademickich, pozytywne wyniki społeczno-emocjonalne i behawioralne dla wszystkich uczniów, niezależnie od rasy”.
W latach 2014–2022 odsetek nauczycieli ze środowisk znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej wzrósł z 18,3% do 21,1%. Grupa zdefiniowała pochodzenie znajdujące się w niekorzystnej sytuacji historycznej jako Indian amerykańskich, rasy czarnej, Latynosów, rdzennych mieszkańców wysp/Pacyfiku oraz dwie lub więcej ras.
W tym okresie wzrósł także odsetek dorosłych z wyższym wykształceniem w tych grupach rasowych — z 17,2% do 22,6%. Jednak wcześniej NCTQ stwierdziło, że kadra nauczycielska jest bardziej zróżnicowana niż ogólna populacja pracujących specjalistów.
Ale teraz Peske powiedział: „Obserwujemy, że naszym nauczycielom w dalszym ciągu brakuje różnorodności rasowej”.
W latach 80. i na początku 90. Peske powiedział, że czarnoskórzy i latynoscy absolwenci szkół wyższych częściej niż biali i azjatyccy absolwenci szkół wyższych mają większe szanse na karierę w edukacji. Jednak od 2020 r. „kadra nauczycieli stała się mniej zróżnicowana rasowo niż szersza populacja dorosłych z wyższym wykształceniem” – stwierdziła.
W regionie DC Okręg przewodzi sąsiednim stanom z bardziej zróżnicowaną kadrą nauczycieli o odpowiednio 32% i 26%.
W Wirginii „różnica zmniejszyła się o około 2,6 punktu procentowego w ciągu ostatniej dekady, jeśli spojrzymy na dorosłych w wieku produkcyjnym z dyplomami pochodzącymi z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej w porównaniu z nauczycielami z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej” – stwierdził Peske.
Według danych tej grupy w Maryland „jest o osiem punktów procentowych mniej nauczycieli z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, niż byśmy się spodziewali” – stwierdził Peske.
Jednak w DC Peske powiedział: „Widzimy, że jest o około 34 punkty procentowe więcej nauczycieli z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, niż moglibyśmy się spodziewać w porównaniu z dorosłymi w wieku produkcyjnym z grup znajdujących się w niekorzystnej sytuacji historycznej, posiadającymi wyższe wykształcenie”.
Grupa przygotowała raport na podstawie danych federalnych.
Peske powiedziała, że programy przygotowawcze dla nauczycieli mogą wykorzystywać te dane „jak mapę drogową, aby sprawdzić, w jakim stopniu programy przygotowawcze nauczycieli w twoim regionie prowadzą do bardziej zróżnicowanej siły roboczej nauczycieli”.
Otrzymuj najświeższe informacje i codzienne nagłówki na swoją skrzynkę e-mail, rejestrując się Tutaj.
© 2024 WTOP. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejsza witryna nie jest przeznaczona dla użytkowników znajdujących się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.