(NEXSTAR) — Zbliża się okres świąteczny, a dla wyznawców wiary chrześcijańskiej nadchodzi także święty czas Nadejście. I po raz pierwszy w historii Burger Kinga daje klientom możliwość znalezienia niespodzianek przez cały sezon.
W tym tygodniu Burger King ogłosił swoją limitowaną edycję Kalendarz adwentowy BKktóry stoi i otwiera się jak tradycyjny kalendarz adwentowy. Jak twierdzi firma, ten wypełniony jest wyselekcjonowaną niespodzianką za każdym z 12 drzwiczek kalendarza.
Burger King twierdzi, że 12 pozycji „inspirowanych jest przeszłymi i obecnymi pozycjami menu, kultowymi kampaniami i niezapomnianymi momentami” z 70-letniej historii firmy. Łączna wartość detaliczna wszystkich przedmiotów wyniesie ponad 100 dolarów – twierdzi firma.
Kalendarz adwentowy BK kosztuje 19,54 dolara i trafi do sprzedaży 22 listopada.
Burger King twierdzi, że klienci mogą wysłać SMS-a o treści „ADVENT” pod numer 251-251, aby być „jednymi z pierwszych”, którzy otrzymają kalendarz.
Oprócz kalendarza Burger King twierdzi, że będzie także gospodarzem kampanii 31 Days of Deals, która obejmuje cyfrowe oferty wyłącznie dla członków Royal Perks, w tym bezpłatne jedzenie, opłaty za dostawę 0 USD i inne oferty na produkty Burger King. Firma twierdzi, że użytkownicy aplikacji BK będą mieli własne cyfrowe kalendarze adwentowe z ofertami przez cały grudzień.
Burger King to najnowsza firma, która wypuściła kalendarz adwentowy, a grupa obejmuje zarówno Costco, jak i Aldi. Gigant spożywczy Kalendarze adwentowe i świąteczne Aldi na rok 2024 Jak podaje strona internetowa firmy, trafi do sprzedaży 6 listopada.
Pierwszym dniem Adwentu 2024 jest niedziela, 1 grudnia.