CHICAGO — typowa chicagowska pizza na wynos — dostarczana jest w kartonach. Ale w Lake View jest coś podejrzanego w pudełkach po pizzy pochodzących z lokalnego lokalu sushi Tanuki Sushi and Grill.
Dyrektor generalny Natramon Intragaragate wymyślił popularne pudełko „Sushi-zza”.
„Lubię ten moment, gdy ludzie otwierają pudełko i mówią: «Och, myślałem, że to pizza», otwierają i myślą: «Co? Co do cholery?»” – powiedziała. „To się nazywa „sushi-zza” pudełku, ponieważ łączy się z sushi i pizzą.
Bardzo się to spodobało, gdy wpływowa na jedzenie Erica Noblecilla umieściła to dziwaczne dzieło na swoim popularnym koncie dla smakoszy na Instagramie Eryka zjada wszystko.
„Nie weszli jeszcze w scenę influencer marketingu” – powiedziała. „Powiedziałbym, że opublikowałem mój film, został opublikowany i osiągnął milion. To oszalało.”
Film, na którym próbuje ona sushi w pudełku, ma ponad 7,5 miliona wyświetleń, a sprzedaż Tanuki Sushi wzrosła ponad trzykrotnie.
Pudełko po pizzy zawiera od sześciu do ośmiu rolek sushi. W menu znajduje się prawie 70 rodzajów sushi, a klienci mogą je mieszać i dopasowywać w swoim pudełku „sushi-zza”. Może kosztować od 60 do 120 dolarów, w zależności od konkretnego zamówionego sushi.
Początkowy wirusowy film przyciągnął więcej wpływowych osób w mediach społecznościowych, a restauracja musiała zatrudnić więcej szefów kuchni sushi, aby nadążyć za popytem na kreacje z ryżu formowane bambusem i owinięte w wodorosty.
Otwarta od ponad dziesięciu lat, niegdyś stosunkowo cicha restauracja BYOB z tajskim i sushi jest obecnie celem mieszkańców Chicago i osób spoza miasta.
Historia sukcesu „sushi-zza” to lekcja tego, jak nieszablonowe myślenie w połączeniu z zasięgiem mediów społecznościowych może zmienić biznes.