Strona główna Fason Dane sugerują, że Bud Light nie jest już najlepiej sprzedającym się piwem...

Dane sugerują, że Bud Light nie jest już najlepiej sprzedającym się piwem z beczki w barach

1

(NEXSTAR) – Nowe dane sugerują, że Bud Light nie jest już liderem w amerykańskich barach – przynajmniej jeśli chodzi o najpopularniejsze piwa z beczki oferowane w barach w całych Stanach Zjednoczonych

Technologie linii kreślarskichfirma dostarczająca oprogramowanie dla dystrybutorów napojów, w niedawnym raporcie stwierdziła, że ​​Michelob Ultra – który podobnie jak Bud Light jest własnością Anheuser-Busch InBev – niedawno wyprzedził Bud Light pod względem „liczby uchwytów do kranów” działających w USA lokale z instalacjami piwnymi.

Jennifer Hauke, założycielka Draftline Technologies, powiedziała, że ​​Michelob Ultra od lat był gotowy, aby zająć pierwsze miejsce.

„Awans Micheloba Ultra na lidera pod względem liczby uchwytów do armatury odzwierciedla zmieniające się preferencje konsumentów” – stwierdził Hauke ​​w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną do Nexstar. „Michelob Ultra od wielu lat jest na dobrej drodze, aby wyprzedzić Bud Light i zająć pozycję marki nr 1 w kategorii draft (pod względem całkowitej liczby kliknięć). Wiadomość jest taka, że ​​Michelobowi Ultra się to udało – mamy nowy numer 1.”

Wiadomość o tym, że Michelob Ultra wyprzedził Bud Light (pod względem kranów do piwa) pojawiła się około półtora roku po tym, jak Bud Light stracił tytuł najlepiej sprzedającego się piwa ogółem do Modelo Especiala. W lipcu 2024 r. Michelob również wyprzedził Bud Light jako drugie najlepiej sprzedające się piwo, rezygnując z Bud Light na trzecie miejsce.

Spadek ten, przynajmniej częściowo, przypisuje się ostrej reakcji na współpracę Bud Light w 2023 r Dylana Mulvaneya, transpłciowa aktywistka i influencerka. Współpraca wywołała wezwania do bojkotu ze strony krytyków partnerstwa marki z Mulvaney. Jednak niektórzy fani Mulvaney, a także członkowie społeczności LGBTQ+ również krytycznie ocenili Anheuser-Busch w związku z tym, jak zareagowali na tę reakcję.

„To, że firma zatrudni osobę transpłciową, a potem nie publicznie jej broni, jest moim zdaniem gorsze niż niezatrudnienie osoby transpłciowej, ponieważ pozwala klientom na bycie tak transfobicznym i pełnym nienawiści, jak chcą” – powiedziała Mulvaney w czerwcu 2023 r.Film z TikToka. „A nienawiść nie kończy się na mnie.”

Tymczasem Draftline Technologies dodało, że wzrost popularności Michelob Ultra jako najlepiej sprzedającego się piwa z beczki wynika również z gustów klientów, które odzwierciedlają „szersze zgodność z trendami w zakresie prozdrowotnego piwa premium”.

„Należy zauważyć, że rozwój Micheloba Ultra trwał lata” – powiedział Hauke.

Anheuser-Busch InBev nie była w stanie od razu skomentować ustaleń Draftline Technologies. Ale przedstawiciel powiedział CNN że firma jest „dumna” z faktu, że dwa spośród jej piw zajmują pierwsze i drugie miejsce pod względem popularności.

„Bud Light jest o ponad 30% większy od najbliższego konkurenta w drafcie” – dodał rzecznik Anheuser-Busch InBev.

Draftline Technologies oparło swoje ustalenia na danych zebranych z „nieco ponad miliona linii” w lokalach piwnych w 40 stanach. Hauke ​​powiedział Nexstar, że według własnych szacunków firma śledzi „gdzieś” od połowy do dwóch trzecich wszystkich systemów piwnych w USA.



Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj