(NEXSTAR) – Tak to jest który kupuje całą kukurydzę cukrową.
Nowa analiza przeprowadzona przez Instacart sugeruje, że Amerykanie są podzieleni w opinii na temat kukurydzy cukrowej – w niektórych stanach kupujący wydają się bardziej preferować małe, woskowe słodycze niż w innych.
Wyniki, które określono na podstawie danych dotyczących zamówień online z października 2023 r., wskazują, że kukurydza cukrowa jest bardziej popularna wśród klientów Instacart w niektórych częściach Środkowego Zachodu i Południa (lub, jak odtąd należy nazywać ten obszar, Candy Corn Belt). Mówiąc dokładniej, według danych najwięcej konsumują osoby dokonujące zakupów online w Nebrasce, Iowa, Mississippi, Wirginii Zachodniej i Kansas – w tej kolejności – Instacart.
Aby dojść do swoich ustaleń, analitycy Instacart najpierw określili średni wskaźnik zakupów kukurydzy cukrowej na platformie Instacart (w przeliczeniu na zamówienie, a nie wielkość) w całych Stanach Zjednoczonych. Następnie porównali dane dotyczące zakupów w każdym stanie ze średnią krajową, przedstawiając wyniki jako różnicę procentową.
Powyższa mapa przedstawia również kilka innych interesujących ciekawostek: chociaż najwięcej kupujących robią zakupy w częściach Środkowego Zachodu i Południa, na północnym wschodzie znajduje się również kilka bastionów kukurydzy cukrowej (Vermont, New Hampshire, Maine). jak stany górskie (Utah, Wyoming i Kolorado). A kupujący na Hawajach nie przejmowali się banalnymi cukierkami, przynajmniej w porównaniu z resztą kraju.
Poniżej można znaleźć różnicę procentową zakupów kukurydzy cukrowej w każdym stanie w porównaniu ze średnią krajową.
Alabama | 18% |
Alaska | 14% |
Arizona | -29% |
Arkansas | 83% |
Kalifornia | -40% |
Kolorado | 56% |
Connecticut | 1% |
Delaware | 12% |
Dystrykt Kolumbii | -55% |
Floryda | -31% |
Gruzja | -1% |
Hawaje | -80% |
Idaho | 9% |
Illinois | 7% |
Indiana | 48% |
Iowa | 116% |
Kansas | 88% |
Kentucky | 9% |
Luizjana | 12% |
Maine | 16% |
Maryland | 0% |
Massachusetts | -9% |
Michigan | 20% |
Minnesota | 51% |
Missisipi | 97% |
Missouri | 49% |
Montana | 5% |
Nebraska | 119% |
Nevada | -24% |
New Hampshire | 43% |
New Jersey | -18% |
Nowy Meksyk | -14% |
Nowy Jork | -17% |
Karolina Północna | 28% |
Północna Dakota | -2% |
Ohio | 66% |
Oklahoma | 28% |
Oregon | 23% |
Pensylwania | 35% |
Wyspa Rhode | -8% |
Karolina Południowa | 32% |
Południowa Dakota | 72% |
Tennessee | 28% |
Teksas | -6% |
Utah | 68% |
Vermont | 27% |
Wirginia | 25% |
Waszyngton | -8% |
Zachodnia Wirginia | 89% |
Wisconsin | 42% |
Wyoming | 38% |
Pomimo opinii Hawajów o kukurydzy cukrowej, smakołyki do żucia są nadal dość popularne w okresie poprzedzającym Halloween. CandyStore.com, internetowy sprzedawca słodyczy specjalizujący się w zamówieniach hurtowych i hurtowych, niedawno określił, że słodycze są siódme najczęściej kupowane słodycze (wagowo) w miesiącach poprzedzających Halloween.
„To zdecydowanie dziwny produkt, biorąc pod uwagę, że regularnie plasuje się w czołówce najbardziej znienawidzonych cukierków” – napisał Ben George, dyrektor ds. marketingu CandyStore.comwpis na bloguopublikowany na początku tego miesiąca. „Ale hej, wygląda na to, że ten polaryzujący poczęstunek zyskuje swój moment w centrum uwagi!”