(WHTM) – Po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych firma Hershey Company sprzedaje Kit Katy w kształcie czegoś innego niż tradycyjny „palec” Kit Kat.
Mikołaje Kit Kat, obecnie dostępne w sklepach detalicznych w całym kraju, mają zamiast tego kształt świątecznych małych Mikołajów ze znanym logo Kit Kat wytłoczonym na spodzie butów.
Cukierki są wykonane z tych samych składników, co tradycyjny Kit Kat, ale według Hershey Company mają „jeszcze bardziej chrupiący stosunek wafla do czekolady”.
„Nasz pierwszy w historii kształt, Kit Kat Santas, opiera się na portfolio produktów marki Kit Kat i oferuje konsumentom nowy sposób na dostarczanie rozrywki” – powiedział Scott Sorensen, zastępca menedżera w Kit Kat, w wydanym komunikacie prasowym w tym tygodniu. „Dzięki jeszcze bardziej chrupiącej proporcji wafelków do czekolady ta sezonowa odmiana naszego tradycyjnego batonika Kit Kat z pewnością stanie się nowym corocznym rytuałem, dającym fanom przedsmak większej ilości produktów marki”.
Z komunikatu wynika, że mikołaje Kit Kat są obecnie dostępne wyłącznie w sklepach detalicznych w opakowaniach o pojemności 8,85 uncji. Są one również sprzedawane online w ramach tzw zestaw upominkowy w tym świąteczne Hershey Bars i Reese’s Cups.
Debiutując nowymi Mikołajami Kit Kat, firma Hershey Company stosuje strategię, która okazała się skuteczna w przypadku kubków z masłem orzechowym Reese’s, które od dawna są dostępne w kształtach inspirowanych świętami podczas Wielkanocy, Halloween i Bożego Narodzenia.
Tymczasem wprowadzenie Kit Kat Santas jest rzeczywiście pierwszym przypadkiem, w którym Kit Kat odchodzi od swojego tradycyjnego kształtu „palca” w USA – ale niekoniecznie jest to pierwszy raz, kiedy dzieje się to na całym świecie. Nestlé, będąca właścicielem marki Kit Kat na całym świecie, sprzedawała już na rynkach zagranicznych cukierki Kit Kat w postaci wampiry, czarownice I mumiewśród innych przerażających stworzeń.