Strona główna Fason Sprzedaż świąteczna w Internecie rośnie wraz ze spadkiem ruchu pieszego w obliczu...

Sprzedaż świąteczna w Internecie rośnie wraz ze spadkiem ruchu pieszego w obliczu Cyberponiedziałku

2

SKOKIE, Ill. (WGN) — Według wczesnych danych, sprzedaż świąteczna online w ten weekend wzrosła, ale ruch w sklepach nadal spada. Jak zatem kupujący w całym Chicago poradzili sobie z zakupami świątecznymi w ciągu ostatnich 48 godzin?

Karen i Dennis Kelley są małżeństwem od 42 lat.

„Jestem tylko posiadaczem torby” – powiedział Dennis Kelley podczas zakupów w Westfield Old Orchard Mall w Skokie.

Para oświadczyła, że ​​nie pozwolą, aby ujemne temperatury przeszkodziły im w cieszeniu się swoim towarzystwem podczas jednego z największych weekendów zakupowych w roku.

„Nie pada deszcz ani śnieg, więc jest pięknie” – powiedziała Karen Kelley.

Podobnie jak rodzina Kelleyów, Gianna Krygier i jej siostra Mackenzie Bucaro stwierdziły, że poszły do ​​centrum handlowego podekscytowane możliwością zdobycia świątecznych ofert.

„Właśnie dostałem kilka prezentów, jakby wyprzedaże były naprawdę fajne” – powiedział Krygier.

Według analiz ShopperTrak firmy Sensormatic Solution w sumie niewiele osób wybrało się na zakupy w Czarny Piątek. Dane pokazały, że ruch w sklepach spadł o 3,9% od 24 listopada do Czarnego Piątku, podczas gdy liczba wizyt w sklepach spadła o 8,2% w porównaniu z rokiem 2023.

Według firmy zajmującej się oprogramowaniem SalesForce sprzedaż online w Stanach Zjednoczonych w Czarny Piątek wzrosła o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy sprzedaż online przyniosła 17,5 miliarda dolarów.

Chociaż dane SalesForce pokazują, że wiele osób korzysta z wirtualnych okazji, Karen Kelley stwierdziła, że ​​jest to trend, do którego nie planuje dołączyć.

„Nie mogę robić zakupów online” – powiedziała Karen Kelley. „Lubię wychodzić, oglądać przedmioty, dotykać ich i rozmawiać z ludźmi”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj