SPOKANE, Waszyngton (AP) – Graham Ike i Khalif Battle zdobyli po 15 punktów, a Gonzaga nr 3 pokonał Long Beach…
SPOKANE, Waszyngton (AP) Graham Ike i Khalif Battle zdobyli po 15 punktów, a Gonzaga z numerem 3 pokonał w środowy wieczór Long Beach State 84-41.
Ryan Nembhard dodał 10 punktów i siedem asyst dla Bulldogs (5-0), którzy po raz pierwszy od sezonu 2021–2022 rozpoczęli sezon od pięciu zwycięstw z rzędu.
Ławka Gonzagi zapewniła 32 punkty, w tym 12 punktów od Bradena Huffa i 10 od Dusty’ego Stromera. Huff zdobywał dwucyfrowe bramki w każdym występie w tym sezonie.
Najlepszy strzelec Long Beach State, Devin Askew, miał 12 punktów. Seniorzy notowali średnio 17,3 na mecz.
Na wynos
Gonzaga: Chociaż Zags zdobywali 80 punktów w każdym meczu, w pozostałych trzech meczach trafiali lepiej niż 40% zza łuku w dwóch przypadkach i poniżej 35% z rzutów za trzy punkty.
Long Beach State: W pierwszym sezonie trenera Chrisa Ackera Long Beach State (1-4) rozpoczyna najgorszy start od sezonu 2020-21. W meczu przeciwko Gonzadze zespół Ackera, który miał trudności z utrzymaniem się na dobrej pozycji w ataku, trafiał 31,5% z gry z gry i 10% z rzutów za trzy punkty.
Kluczowy moment
Trzypunktowe trafienie Battle’a na 7:40 przed przerwą dało Gonzadze przewagę 33-9. Long Beach State nie zdołało uzyskać ofensywnego odbicia aż do 9:15 pierwszej połowy.
Kluczowe statystyki
Askew miał 2 na 6 na 3 s, ale jego koledzy z drużyny z Long Beach State zdobyli 0 na 14. Transfer juniorów TJ Wainwright, który wszedł 9 z 21 zza łuku, spudłował wszystkie sześć prób.
Następny
Gonzaga: Udaje się do Battle 4 Atlantis, aby w przyszłą środę zagrać w Zachodniej Wirginii.
Stan Long Beach: w sobotę będzie gościć stan Fresno.
___
Otrzymuj powiadomienia o ankietach i aktualizacje na temat 25 najlepszych AP przez cały sezon. Zapisać się Tutaj. Koszykówka uniwersytecka AP: https://apnews.com/hub/ap-top-25-college-basketball-poll I https://apnews.com/hub/college-basketball
Prawa autorskie © 2024 Associated Press. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiał ten nie może być publikowany, emitowany, pisany ani redystrybuowany.