Anna Kendrick pochwalił ją W powietrzu współgwiazda George’a Clooneya w przypadku „pełnej fikcji” kazał jej uspokoić nerwy przed zdjęciami do sześciokrotnie nominowanego do Oscara filmu dramatycznego.
W niedawnym wystąpieniu w Kto rozmawia z Chrisem Wallace’em?, Kobieta Godziny Helmer i Star przyznali, że tak „absolutnie przerażające” działać u boku Ocean’s Eleven weterynarz. Chociaż Kendrick otrzymała nominację do nagrody Tony już dziesięć lat przed zdjęciami do filmu z Jasonem Reitmanem z 2009 roku, miała około dwudziestu lat i występowała u boku takich zawodników jak Clooney i Vera Farmiga.
„On jest w pewnym sensie wielkim G, George, i naprawdę ciężko pracuje, abyś o tym zapomniał i poczuł się komfortowo” – the Skok idealny powiedziała gwiazda. „Pierwsze ujęcie, które on i ja zrobiliśmy razem, było moim pierwszym ujęciem w filmie. Staliśmy na tym urządzeniu do transportu ludzi i tak jakby czekaliśmy, a kamera jest dość daleko, a on powiedział: „Boże, denerwujesz się pierwszego dnia?”. Robię się bardzo zdenerwowany. Czy czujesz się niepewnie? Czuję się naprawdę niepewnie. A ja na to: „Tak, George, tak”. Totalnie się denerwuję. Całkowicie czuję się niepewnie. A on mówił o tym wszystkim w stylu: „Tak, martwię się, czy w ogóle zatrudnili odpowiedniego faceta?”. Cokolwiek.”
Kendrick kontynuował: „Przez lata nie było tak, że nagle to wspomnienie pojawiało się w moim mózgu i pomyślałem: „Nie, nie ma go”. Nie, nie denerwuje się, nie czuje niepewności ani obaw, że zatrudnili niewłaściwego człowieka. Być może jest to coś, z czym miał do czynienia na początku swojej kariery, ale powiedzenie tego było dla niego wielkim darem, ponieważ poczuł się tak: „Och, OK, mogę przenieść swój niepokój w daną chwilę, a ktoś zajmie się tym i będzie fajnie z tym. I naprawdę, naprawdę mnie to uspokoiło. I była kompletną fikcją.”
Zarówno Kendrick, jak i Clooney odnieśli sukces kasowy i cieszyli się uznaniem zarówno krytyków, jak i Akademii, otrzymali nominacje do Oscara za swoje role w kategoriach dla najlepszej aktorki drugoplanowej i najlepszego aktora pierwszoplanowego (ostatecznie oddając się zwycięstwom Mo’Nique za Cenny i Jeffa Bridgesa za Szalone Serce). Zgrabny tonalnie film opowiada o dwóch firmach zajmujących się redukcją rozmiarów, które korporacje zleciły zwalnianie pracowników w obliczu trwającej recesji. Kiedy odnoszący sukcesy nowy pracownik Kendricka proponuje plan, który pomógłby taniej zwalniać pracowników za pośrednictwem wideokonferencji, zblazowany biurokrata Clooney namawia ją, aby podróżowała po całym kraju, aby pokazać jej, dlaczego bezpośrednie interakcje są kluczowe dla biznesu.