Strona główna Rozrywka Grupa reklamowa NBCUniversal instaluje Roku Vet w nowo utworzonym poście EVP

Grupa reklamowa NBCUniversal instaluje Roku Vet w nowo utworzonym poście EVP

1

Weteran Roku Krystyna Shepard przyłącza się NBCUniversal na nowo utworzonym stanowisku EVP, Streaming and Performance Sales and Partnerships.

Jako lider nowo utworzonego zespołu Shepard połączy kluczowe piony sprzedaży, w tym wyniki, rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, oraz wszystkie główne niezależne agencje na Wschodnim Wybrzeżu. Nawiąże także horyzontalne partnerstwa obejmujące streaming, programmatic, media detaliczne, społecznościowe i firmowe sieci FAST. Jej nowa grupa skupi się na dywersyfikacji popytu i przyjęciu partnerstw cyfrowych wśród klientów.

NBCU wkracza w znaczący korytarz na froncie sprzedaży, z okazji 50. rocznicy Sobotnia noc na żywo w przyszłym roku, a wkrótce potem Zimowe Igrzyska Olimpijskie we Włoszech. Telemundo ma również hiszpańskojęzyczne prawa do Mistrzostw Świata FIFA, które będą rozgrywane latem 2026 roku w witrynach w całej Ameryce Północnej.

„Kristina ma wyjątkowe doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu nowych biznesów w przedsiębiorstwach programowych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz przedsiębiorstwach cyfrowych” – powiedziała Alison Levin, prezes ds. Reklama and Partnerships, któremu Shepard będzie podlegał. „Bezproblemowo kierowała wartą wiele miliardów dolarów operacją przesyłania strumieniowego i utrzymywała rozległe relacje z klientami, które podniosą pozycję NBCUniversal w krajobrazie CTV i poszerzą naszą perspektywę w kluczowych, pojawiających się strumieniach pracy. W miarę jak zbliżają się dwa najbardziej wpływowe lata naszej działalności w historii telewizji, niezwykle istotne będzie dla nas dalsze dywersyfikowanie naszych przychodów, a Kristina jest idealną osobą, która może nas poprowadzić w tę przyszłość”.

Shepard była wcześniej wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży reklam i partnerstw w Roku, gdzie nadzorowała globalne przychody firmy z reklam, w tym partnerstwa z przedsiębiorstwami oraz sprzedaż wschodzących mediów i rozrywki. Pomogła rozwinąć nowe relacje i partnerstwa z klientami i agencjami, które stały się kluczowymi partnerami Roku. Przed Roku Shepard pracował w branży technologii reklam mobilnych.

„NBCUniversal ustanowiło złoty standard w łączeniu treści premium ze światowej klasy innowacjami w kontekście gwałtownych zmian w branży” – powiedział Shepard. „To, co zespół zbudował do tej pory, jest niezwykłe, a ponieważ technologia w dalszym ciągu wpływa na media i reklamę, nie mogę się doczekać, aby znaleźć się na pierwszej linii frontu w najbardziej ekscytujących obszarach rozwoju naszej działalności. Razem mamy realną szansę, aby uczynić telewizję namacalnym i skutecznym rozwiązaniem dla marketerów każdej wielkości”.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj