Kobiety w filmie organizacja ogłosiła dzisiaj, że mianowała swoją Radę Dyrektorów wiceprezesem Syrinthię Studer na prezesa. Jej kadencja, która rozpocznie się w przyszłym roku, wydłuży się po 9-letniej kadencji Amy Baer na stanowisku liderki zarządu WIF.
„Jestem teraz zachwycony możliwością przekazania pałeczki niezwykłej kobiecie, dyrektorowi i przyjacielowi, przyszłej prezes zarządu WIF, Syrinthii Studer” – stwierdził Baer w oświadczeniu. „Weteran branży z 25-letnim stażem, którego kariera rozciągała się od marketingu po rozwój, od produkcji filmów po platformy cyfrowe w USA i na całym świecie. Syrinthia jest odważną i troskliwą liderką, a WIF skorzystała już z jej ogromnego i różnorodnego doświadczenia oraz niezwykłych umiejętności przywódczych jako członkini Zarządu od 2018 r., a ostatnio jako wiceprezes wykonawczy Komitetu Wykonawczego WIF. Ma jasny, ambitny i ekscytujący program dla WIF na rok 2025 i lata kolejne.”
Dyrektor generalna WIF, Kirsten Schaffer, dodała: „Wyjątkowe osiągnięcia Syrinthii w zakresie przywództwa stawiają ją w czołówce naszej branży. „Gdy Syrinthia przygotowuje się do objęcia tej roli, chcę serdecznie podziękować Amy Baer za jej znakomite przewodnictwo w jednym z najbardziej burzliwych okresów w naszej branży. Nie mogę się doczekać ścisłej współpracy z Syrinthią, aby zapewnić innowacje, doskonałość i świeżą perspektywę niezbędną do zwiększania równości”.
Studer tak powiedziała o swojej nominacji: „Jestem wdzięczna za przywództwo Amy i zaszczycona, że powierzono mi przejęcie pałeczki w czasie, gdy przemysł rozrywkowy doświadcza tak szybkich i rewolucyjnych zmian. Misja WIF polegająca na promowaniu i wspieraniu kobiet, osób transpłciowych i niebinarnych we wszystkich aspektach branży ekranowej jest teraz kluczowa, bardziej niż kiedykolwiek. W miarę jak branża dostosowuje się do nowych wyzwań, nie mogę się doczekać współpracy z Kirsten i Zarządem, aby sprostać tej chwili”.
Studer obejmuje to stanowisko z 25-letnim doświadczeniem w branży, ostatnio pełniąc funkcję wiceprezesa wykonawczego International Productions i Republic Pictures w Paramount Global. W swojej podwójnej roli Studer nadzorowała strategię treści, rozwój i produkcję filmów w języku lokalnym, w tym oryginałów i przeróbek specyficznych dla danej kultury, pochodzących z ogromnej biblioteki Paramount. Pełniła także funkcję starszego dyrektora kreatywnego w wytwórni filmowej studia zajmującej się dystrybucją.
Podczas swojej długiej pracy w Paramount Global była także wiceprezesem ds. filmów w Nickelodeon i Awesomeness Live Action Studio i była odpowiedzialna za wszystkie aspekty treści fabularnych na żywo dla działu Kids and Family, nadzorując rozwój, produkcję, przejęcia i współfinansowanie . Wcześniej zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. przejęć na całym świecie w firmie Paramount Pictures, kierując globalną działalnością w zakresie pozyskiwania treści, pozyskiwania filmów do krajowych i międzynarodowych wydań kinowych oraz dystrybucji na wielu platformach rozrywki domowej, w tym transmisji strumieniowej i cyfrowego wideo na żądanie.
Jej godne uwagi produkcje i przejęcia w tych rolach obejmują Klub Książkisukces kasowy o wartości 100 milionów dolarów, w którym występują Jane Fonda, Diane Keaton, Mary Steenburgen i Candice Bergen; Richarda Linklatera Chłopięctwo (we współpracy z IFC Films); chwalona przez krytyków komedia dla nastolatków, Towarzystwo Honorowe; Fantazyjny futbol, wyprodukowany we współpracy ze Springhill Entertainment, Genius Entertainment, NFL Films i EA Games LeBrona Jamesa; Rob Pokojw reżyserii Chiwetela Ejiofora; Matka Matka w reżyserii K’Naana Warsame i Zima Wiosna Lato lub jesień w reżyserii Tiffany Paulson, z Jenną Ortegą w roli głównej.
Przed pracą w Paramount Studer zajmował się rozwojem biznesu i marketingiem promocyjnym, zajmując stanowiska w teatrach krajowych Loews Cineplex Entertainment, General Mills i IBM.
Jest obecnym członkiem zarządu Big Brothers Big Sisters Los Angeles i członkiem Akademii Sztuki i Nauki Filmowej wraz z nowym stanowiskiem w Komitecie Wykonawczym Oddziału Wykonawczego.
WIF zostało założone w 1973 roku w Los Angeles, walcząc o równość płci w Hollywood poprzez rzecznictwo, programy kariery i badania. Ma na celu zlikwidowanie seksizmu w świecie rozrywki i zwiększenie parytetu płci poprzez reprezentację.