Podczas gdy ona Śmierć staje się nią charakter to nie jest dobry sport, Meryl Streep z pewnością – i przy tym niesamowicie zabawny.
Nominacja Tony’ego Megan Hiltyktóra obecnie wciela się w egocentryczną, byłą aktorkę Madeline Ashton (którą Streep stworzył w komedii fantasy Roberta Zemeckisa z 1992 r.) w serialu Broadway scenie, podzieliła się trafną notatką, którą oryginalna gwiazda przekazała jej przed wczorajszym debiutem.
„Złam nogę albo ja ci ją złamię. Z zasuszoną i nieśmiertelną miłością i szacunkiem, Meryl” – czytamy w notatce, której towarzyszyły kwiaty, których data ważności minęła. Oczywiście życzenia przewodnie nawiązują do komicznych zakończeń, jakie ostatecznie osiągnęły wrogowie Madeline i Helen Sharp z Goldie Hawn, które łamią wszelkie kości w desperackiej pogoni za wieczną młodością i pięknem.
Zgodnie z żartem, Hilty odpowiedział„Nie żyję. ☠️”
Śmierć staje się nią wystawiono na Broadwayu w czwartek wieczorem wraz z Deadline’s recenzja nazywając ją „praktycznie doskonałą, wysokobudżetową komedią muzyczną o szerokim zasięgu, która jest lepsza pod każdym względem w porównaniu z filmem z 1992 roku”. Hilty występuje u boku Jennifer Simard w adaptacji prowadzonej przez reżysera i choreografa Christophera Gattelli.
Spektakl odbywający się w Lunt-Fontanne Theatre zawiera książkę Marco Pennette’a oraz muzykę Julii Mattison i Noela Careya. Obsadę uzupełniają Christopher Sieber i Michelle Williams. Śmierć staje się nią obecnie trwa do sierpnia 2025 r.
W oryginalnej satyrze występuje także Bruce Willis jako nieco dyskusyjny punkt trójkąta, w którym występują także Madeline i Helen, czyli mąż pierwszej i były narzeczony drugiej, a także Isabella Rossellini, tajemnicza sprzedawczyni eliksirów przypominająca svengali Lisle Von Rhuman. Chociaż film napisany przez Davida Koeppa i Martina Donovana odniósł sukces kasowy w momencie premiery, zyskał popularność jako ulubieniec konsumentów dopiero, gdy został uznany przez społeczność queer za kultowy klasyk ze względu na kampowy humor.