Strona główna Rozrywka „Moana 2” z rekordem wszech czasów wynoszącym 422 mln dolarów

„Moana 2” z rekordem wszech czasów wynoszącym 422 mln dolarów

3

NIEDZIELA AKTUALIZACJA po 30 listopada po 11:21: Odcinek Święta Dziękczynienia zapewnia bezprecedensowe szacunki 420 milionów dolarów w kasie krajowej, tak twierdzi Comscore od czasu naszego wczorajszego postu.

EntTelligence podaje, że podczas wakacji zjedzono 46 milionów indyków, a trzy najpopularniejsze filmy obejrzało 30 milionów widzów. Moana 2 przyciągnął 17,4 mln przyjęć, Podły 8,7 mln osób podczas Gladiator II naliczył 3,3 mln dolarów w okresie od środy do niedzieli.

Z obecnego postu dotyczącego rynku Covid wynika jasno, że chociaż nie ma miejsca, w którym film wybucha, nie ma też górnego pułapu, kiedy filmy się łączą, i to właśnie mieliśmy tutaj Moana 2, Zły I Gladiator II w okresie od środy do niedzieli świątecznej.

Dyrektor generalny AMC Theatres, Adam Aron, mówi, że ten weekend jest „fenomenem narodowym”, jeśli chodzi o wyjścia do kina.

Ta suma wszystkich filmów od środy do niedzieli pobija poprzedni rekord Święta Dziękczynienia dla wszystkich tytułów z 2018 r Ralph niszczy Internet doprowadziło rynek do łącznej kwoty 315,6 mln dolarów.

Źródła dystrybucji zawsze uważały, że czeka nas ogromne odbicie w kinie w erze post-strajków po Covid-19, napędzanej masową niecierpliwością na obejrzenie filmów Disneya Moana 2, i drugie weekendy Universal’s Podły i Paramount Gladiatorzy 2. Dla tych, którzy śledzą, 10-dniowa kasa od piątku, 22 listopada, kiedy Podły I Gladiatorzy 2 otwarte z pewnością przyniesie ogromne zyski 681,5 mln dolarów.

Jak już powiedzieliśmy, Moana 2 ustanawia pięciodniowy rekord otwarcia i Święta Dziękczynienia 221 milionów dolarów, Podły stał się najbardziej dochodowym filmem opartym na musicalu na Broadwayu (263 mln dolarów) i będzie miał trzecie miejsce pod względem popularności w ciągu pięciu dni (117,5 mln dolarów) podczas Święta Dziękczynienia, będącego miejscem docelowym dla dorosłych kinomanów Paramount Gladiator II widzi 44 miliony dolarów.

Jasne jest, że kontrprogramowanie namiotów działa w dany weekend i nie należy go unikać. Kiedy maszty namiotowe są doskonałej jakości, wszystkie łodzie unoszą się w górę, a tutaj mamy trzy filmy z bardzo dobrymi wynikami publiczności na Rotten Tomatoes: Podły (96%), Moana 2 (87%) i Gladiator II (83%) nadmiernego indeksowania. To zabawne, że nawet po takim szczycie sprzedaży biletów, zwłaszcza przed pandemią, można by pomyśleć, że główne studia będą nadal programować duże filmy w okresie dużej oglądalności, jak ten rok po roku, ale czasami się pojawiają brakuje Ci produktu lub przestraszysz się kolejnej dużej ryby na namiocie. Studia powinny potraktować tegoroczny sukces jako przyjście do Jezusa: nie pozostawiać kamienia obojętnym, jeśli chodzi o rezerwacje dużych filmów; namiot można dzielić z filmem animowanym Disneya. Po Covid, najpopularniejsze filmy z Święta Dziękczynienia (pięciodniowe) były znacznie mniej popularne w porównaniu z tym, co dzieje się w tym roku; najwyraźniej publiczność roku 2021 była nadal płochliwa: był Disney Encanto debiut w 2021 r. (40,5 mln dolarów), przejęcie Disney/Marvel Studios Czarna Pantera: Wakanda na zawsze (63,8 mln dolarów) i ubiegłoroczne przejęcie Lionsgate’s Igrzyska Śmierci: Ballada o ptakach śpiewających i wężach (42,2 mln dolarów).

Tor nr 2, szef Regal Cineworld, Eduardo Acuna, wykrzyknął: „To sezon kin… weekend Święta Dziękczynienia całkowicie przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania, jeśli chodzi o frekwencję, sprzedaż biletów i koncesje na występy Regal Cineworld. Gratulujemy wszystkim naszym partnerom studyjnym tego rekordowego weekendu! Tego doświadczenia kinowego nie da się powtórzyć i cieszymy się, że możemy utrzymać tę dynamikę do końca roku dzięki hitowym premierom, w tym Kraven, Sonik 3I Mufasa żeby wymienić tylko kilka.”

Podekscytowany starszy analityk mediów Comscore, Paul Dergarabedian, o fantastycznym sukcesie kasowym: „Planety idealnie pasowały do ​​kin podczas Święta Dziękczynienia dzięki połączeniu filmów doskonale zaprogramowanych, aby zapewnić ogromne przychody ze sprzedaży biletów, które zostały wzmocnione przez Połysk hak marketingowy, który zwrócił uwagę na duży ekran, a następnie znakomicie go podążył Moana 2 Będzie to teraz plan tego, w jaki sposób rosnąca fala kasowa może rzeczywiście podnieść poziom wszystkich statków dzięki połączeniu trzech znanych hitów kinowych jednocześnie, a wszystkie ciągną w tym samym kierunku ze świetnym skutkiem”.

W przyszłym roku Zły: Część 2 w piątek przed Świętem Dziękczynienia, a także ponowne uruchomienie Edgara Wrighta dla wytwórni Paramount Biegający Człowiek z Glenem Powellem i Joshem Brolinem, niezatytułowany film Warner Bros/New Line oraz animacja Angel Studios Dawid. Dołączy do nich Disney Zooptopia 2 w wigilię Święta Dziękczynienia. Im więcej, tym weselej.

Wszystkie dane staną się ostateczne w poniedziałek.



Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj