Strona główna Rozrywka Odbicie kasowe „Glicked” i „Moana 2”.

Odbicie kasowe „Glicked” i „Moana 2”.

2

Miłego piątku, Insiderzy. Jesse Whittock tydzień temu, gdy sprzedaż biletów udowodniła ponad wszelką wątpliwość, że żyje i ma się dobrze. Poniżej znajdują się wszystkie najważniejsze wiadomości filmowe i telewizyjne ze świata międzynarodowego. Zapisz się na newsletter tutaj.

Bouncy Box Office

Moana 2 w kasie Wicked, Gladiator II

Od lewej: ’Moana 2,”Podły’ i 'Gladiator II’

Disney/Universal/Paramount

„Moana” do „Glicked”: To było kilka dobrych tygodni pod względem międzynarodowej sprzedaży biletów, głównie dzięki zwyczajowej cenie biletu studyjnego na koniec roku, która wyciągnęła widzów z zimowego chłodu z powrotem do niewygodnych miejsc w multipleksie. Przeciwstawiając się grawitacji, Universal Podły zadebiutował na poziomie 164,2 mln dolarównajwiększy weekend otwarcia adaptacji na Broadwayu. Udział w filmie wyreżyserowanym przez Jona M. Chu wyniósł 114 mln dolarów w kraju i 50,2 mln dolarów w kasie międzynarodowej. Numer zderzaka również się umieszcza Podły jako najbardziej dochodowy piątkowy film otwierający w Imax dla filmu PG. Na międzynarodowych wybrzeżach duży wpływ ma także Ridley Scott Gladiator IIktóra na całym świecie przekroczyła próg dwóch stuleci i obecnie wynosi na całym świecie 221 milionów dolarów. Imponujące rzeczy. Pomimo prób połączenia obu filmów w jeden weekend otwarcia „Glicked”, nie jest to porównywalne. Kontynuacja Scotta miała już dwa weekendy za granicą i została otwarta na rynkach, gdzie Podły jeszcze się nie pokłonił. The Gladiator II podział wyniósł 55,5 mln dolarów w kraju i 165,5 mln dolarów w skali międzynarodowej. Odcinki biletów będą nadal płynąć w ten weekend, ponieważ Disneya’S Moana 2 rozpoczyna swój międzynarodowy bieg. Film ma już świetny start na pierwszych międzynarodowych rynkach kasowych, osiągając w środę kwotę 8,8 mln dolarów i zajmując pierwsze miejsce. miejsce na 10 rynkach. Film był najlepszym dniem otwarcia w 2024 r. i drugim co do wielkości animowanym dniem otwarcia wszechczasów we Francji. Na całym świecie łączna suma do środy wyniosła 66,3 mln dolarów. Przewidywana wartość międzynarodowego otwarcia kasowego do niedzieli to ponad 100 milionów dolarów.

„Dzikie” czasy:Dziki Robot stał się 14. filmem studyjnym 2024 roku przekroczyć barierę 300 milionów dolarówgdy kina wkraczają w okres świąteczny ze sporą dozą bożonarodzeniowego ducha, który popycha je do przodu. Wystawcy prawdopodobnie uśmiechają się do swoich pasztetów z tymi figurkami, a dzięki wystawie Barry’ego Jenkinsa będzie jeszcze więcej Mufasa: Król LewRoberta Eggersa Nosferatuoraz film biograficzny o Bobie Dylanie w reżyserii Timothée Chalameta Kompletna niewiadoma wszystko gotowe w przyszłym miesiącu. Pamiętacie, kiedy wszyscy zdecydowaliśmy, że pandemia zabiła kina? Cóż, to radosne wakacje w kinie.

Wybór Karola

Karol Choi

Karol Choi

Disneya

Dolicz do tego premię: Będąc w zeszłym tygodniu w Singapurze, Sara Merican udzieliła ekskluzywnego wywiadu Carol Choi, szefowej ds. oryginalnych treści Disneya w regionie APAC, a w poniedziałek opublikowaliśmy wynikowy artykuł. W artykule Choi opowiedział o ewolucji Disney+ w Azji z usługi masowej w usługę skupiającą się na subskrypcjach premium. Disney+ wystartował na kontynencie w ramach globalnego wdrożenia, które miało miejsce podczas kryzysu związanego z Covid-19, kiedy wszyscy na całym świecie nie robili nic innego, jak tylko strumieniowali treści przez cały dzień, każdego dnia. Po zeszłorocznym wycofaniu się z produkcji oryginalnych treści strategia polega, jak sama Choi, na skupieniu się na tym, gdzie Disney „czerpie najwięcej korzyści z każdej wydanej złotówki”. Usługę zakotwiczyły koreańskie i japońskie oryginały, a obecnie pod uwagę brane są sporty na żywo, nowe plany dla Azji Południowo-Wschodniej i możliwy powrót do oryginałów. Choi, która pracuje w Disneyu od 2006 roku i pracowała w całej Azji, dodała kolejne potwierdzenie trwałego wpływu treści K, kończąc rozmowę z Sarą, mówiąc: „W tej chwili zdecydowanie trendy wyznacza Korea”. Więcej o planach Disneya w Azji przeczytacie klikając Tutajgdzie mamy kilka relacji z zeszłotygodniowej wycieczki Sary na Disney APAC Content Showcase.

Holmes z domu: W Europie, ale pozostając w Disneyu, był dyrektor Sky, Karl Holmes kontrola ręczna Disney+ EMEA, zastępując Luke’a Bradleya-Jonesa, który odszedł, aby zostać prezesem Ekonomista wcześniej w tym roku. Holmes, maniak finansów z zawodu, który nie rzuca się w oczy, pokieruje londyńskim zespołem, który zlecił m.in. Rywale, Nadzwyczajny I Dobre Matki. Jego nominacja następuje w czasie zmian w centrum Disneya w regionie EMEA, a nadal poszukiwani są szefowie treści Disney+ planowane odejście Liama ​​Keelana.

„Pasuje” do ciebie, proszę pana

„Honor”, ​​„Brassic”, „Deadwater Fell”, „Potwory: historia Lyle'a i Erika Menendeza”

„Honour”, „Brassic”, „Deadwater Fell” i „Potwory: historia Lyle’a i Erika Menendeza”

ITV/Sky/Kanał 4/Netflix

Efekt „Garnitury”: W obliczu zbyt dużego wyboru widzowie mają tendencję do powrotu do znanych programów telewizyjnych – wystarczy spojrzeć, co się stało, gdy Garnitury przybył Netflixa w ubiegłym roku. Ale Max natknął się na nowy trend Netflix z jego analizą w tym tygodniu ujawniając, jak starsze programy brytyjskiej sieci przyciągają oglądalność na platformę. Według firmy ratingowej Digital-i 10 z 11 najczęściej oglądanych w tym roku programów licencjonowanych przez Netflix w Wielkiej Brytanii miało premierę przed 2020 r. w odpowiednich sieciach, a wśród nich znalazły się m.in. Deadwater spadł, Honor I Sprzątanie szczególnie dobrze się spisał. Digital-i wraz z producentami, z którymi rozmawialiśmy, stwierdziło, że trend ten jest częściowo spowodowany spadkiem oglądalności programów telewizyjnych przez młodych ludzi w ciągu ostatnich kilku lat, co oznacza, że ​​mogli przegapić te starsze programy w momencie ich pierwszej emisji. Pouczający był zatem fakt, że na początku listopada w pierwszej dziesiątce rankingu Netflix nie znalazł się żaden z nich Dyplomata ani Zewnętrzne Brzegi, ale przez Moja żona, mój oprawca: uchwycone kamerą, dokument, który Netflix nabył z Channel 5. Późniejsze badania brytyjskiej organizacji handlowej Pact opublikowany dziś rano które pokazały, że sprzedaż brytyjskich programów osiągnęła rekordowy poziom w zeszłym roku za Atlantykiem, wydawało się trafne.

Na pudełku po mydle: Dowodem na to było także zachowanie streamerów zachowujących się jak sieci telewizyjne kolejna porcja nowości Netflixa Wtorek z odsłonięciem Tout Pour La Lumière, swoje pierwsze w historii europejskie mydło. Zrealizowany we współpracy z Newen Studios i lokalną siecią TF1 serial, którego akcja będzie rozgrywać się w świecie muzyki i tańca, zostanie nakręcony w przyszłym roku i będzie dostępny w serwisie Netflix na pięć dni przed bezpłatną emisją w TF1 i odtwarzaczu VoD TF1+. To intrygujące posunięcie, które szefowa Netflix France Pauline Dauvin określiła jako „pierwsze” w całym kraju. Wiadomość pojawia się kilka tygodni po zaprezentowaniu podobnego rozwiązania przez Disney+ Powrót do Las Sabinas, który jest uważany za pierwszy codzienny dramat zamówiony bezpośrednio do transmisji strumieniowej.

Wielcy Duńczycy

Nordland '99

Nordland ’99

Produkcja Nevis

Duńska nisza: Już od dłuższego czasu producenci w Danii czuli się skrępowani w swoich wysiłkach mających na celu przyciągnięcie do kraju większych projektów. Z zazdrością przyglądali się, jak Norwegia, Szwecja, Finlandia i Islandia – w różnym stopniu – udzielają rabatów i dotacji na międzynarodowe produkcje i stają się centrami strzeleckimi. Mało tego, Dania wprowadziła nawet opłatę za transmisję strumieniową, co oznacza, że ​​była jedynym krajem w UE, który pobierał od Netflix i spółkę opłaty za prowadzenie działalności bez zapewniania własnej branży jakiejkolwiek pomocy. Zmieniło się to jednak na początku tygodnia, kiedy rząd duński ogłosił plany za system rabatów produkcyjnych w wysokości 125 mln koron (17,6 mln dolarów). Uruchomienie programu ma nastąpić w 2026 r. Rabat oferowany w ramach programu jest większy niż rabaty oferowane w Norwegii, Szwecji i Finlandii, a odpis na koszty kwalifikowalne w Islandii w wysokości 35% nie ma oficjalnego limitu budżetowego. Być może w państwie duńskim było coś zgniłego, ale sytuacja zaczyna pachnieć znacznie bardziej różowo.

Royale „Rumba”

Fally Ipupa, Hamed Mobasser

Fally Ipupa i Hamed Mobasseer

Fally Ipupa, Hamed Mobasser

Gotowi, gotowi, Kongo: Jeśli nie znasz Fally Ipupy, francusko-kongijskiego „księcia rumby”, teraz jest bardzo dobry moment, aby to zmienić. Muzyk i tancerz nawiązał współpracę z belgijsko-irańskim scenarzystą i reżyserem Hamedem Mobasserem, aby stworzyć film fabularny Rumba Royale. Akcja tego historycznego thrillera rozgrywającego się w 1959 roku, zanim Kongo uniezależniło się od Belgii, rozgrywa się na tle kongijskiego tańca rumby i jest reklamowana jako list miłosny do dziedzictwa kulturowego kraju. Oznacza to także pierwszą rolę aktorską Ipupy. On i Mobasser wystąpili w Najnowszy artykuł Diany w International Disruptorsi opowiedzieli Dianie o tym, jak film łączy urzekające melodie tamtych czasów z ognistym pragnieniem niepodległości. „Jednym z głównych powodów, dla których ten film mnie przyciągnął, jest historia oraz sposób, w jaki reprezentuje ono Kongo i muzykę rumby” – powiedział Ipupa. „Chciałem być częścią czegoś, co mogłoby zaoferować coś na temat naszej popkultury z historycznego punktu widzenia i pokazać Kongo w nowym świetle”. W podobnym, choć odmiennym duchu przeprowadziłem wywiad z reżyserem Nikkhilem Advanim i duńskim Khanem z SonyLIV na temat wczesnych opinii na temat ich serialu o niepodległości Indii Wolność o północyz wiadomością, że kolejny sezon serialu transmitowanego strumieniowo przenosi akcję poza podział Indii w 1947 r. na kryzys uchodźczy, który po nim nastąpił. Oto sztuka.

Najważniejsze

Stephane Cardinale – Corbis/Corbis za pośrednictwem Getty Images

🌶️ Gorący: Star Trek: Dziwne nowe światy aktor Paul Wesley był obsadzony w roli głównej w nagrodzonym w 2023 r. Series Mania ukraińskim thrillerze wojennym Niewypowiedziane. Peter White z łyżką.

🌶️ Bardzo gorąco: Film biograficzny o kultowej włoskiej aktorce Annie Magnani w rozwoju w Indiana Production, ujawniła Mel.

🌶️ Wrzenie: Zespół produkcyjny z tyłu Tatuażysta z Auschwitz jest teraz robienie dokumentu o osławionym obozie koncentracyjnym, jak jako pierwszy doniósł Stewart.

👵🏼 „Zapukałem”: Emmy Thompson Niania McPhee jest musical sceniczny marząc o debiucie na West Endzie w 2026 roku– podają źródła Breaking Baz.

🏨 Daj mi schronienie: Belgijska Umedia, która nadzoruje w kraju fundusze schronisk podatkowych, kupiony Studio Belga.

🍲 MasterChef w Wielkiej Brytanii: Konkurs kulinarny wstał sędzia Gregg Wallace po tym, jak pojawiły się zarzuty dotyczące jego zachowania na planie.

👩🏻 Wiadomości BBC: Najlepszym prezenterem jest Mishal Husain wyjście największym newsroomem w Wielkiej Brytanii po 25 latach.

📱 Zakazany: Australia ma stać się pierwszym krajem, który to zrobi zdelegalizować media społecznościowe dla osób poniżej 16 roku życia.

🔒 Zablokowane: Legendarne miejsce spotkań mediów w Londynie Klub Groucho został zamknięty ze względu na zgłoszenie o „poważnym przestępstwie” na terenie obiektu.

🪖 Uwaga!: Hollywoodzki doradca ds. szpiegostwa i wojskowy Paul Biddiss mówił o swojej roli w wirusowym klipie Saoirse Ronan.

🕯️ ROZERWAĆ: Do samotnego azjatyckiego potentata Ananda Krishnanwłaściciel malezyjskiego satcastera Astro, który zmarł w wieku 86 lat.

🎞️ Zwiastun: Dla Święty Pierretętniący życiem kanadyjski film policyjny, którego akcja rozgrywa się na odległej wyspie na Atlantyku.

W tym tygodniu Międzynarodowy informator został napisany przez Jessego Whittocka i zredagowany przez Maxa Goldbarta. Zac Ntim przyczynił się.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj