EKSKLUZYWNY: Paradigm mianował Sarah Shulman na stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji korporacyjnej.
Na swoim nowym stanowisku Shulman będzie nadzorować wszystkie strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, zarządzać relacjami z mediami, promocją klientów, planowaniem strategicznym i mediami społecznościowymi agencji, jeszcze bardziej wzmacniając markę Paradigm w branży rozrywkowej.
„Głęboka wiedza i doświadczenie Sarah w zakresie relacji z mediami, a także jej umiejętność przemyślanego opowiadania historii czynią ją ogromnym atutem naszej stale rozwijającej się agencji. Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania jej w zespole” – oświadczyli Andrew Ruf i Jack Tantleff we wspólnym oświadczeniu.
„Jestem absolutnie podekscytowany dołączeniem do Paradigm – miejsca, w którym talenty są naprawdę doceniane i wspierane. To zaszczyt otaczać się zespołem, który ceni kreatywność, współpracę i rozwój” – powiedział Shulman.
Shulman pochodzi z Buchwaldu, gdzie pełniła funkcję pierwszego szefa ds. komunikacji korporacyjnej w agencji, zajmując się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, relacjami z mediami, wydarzeniami specjalnymi, promocją klientów i planowaniem strategicznym.
Przed dołączeniem do Buchwalda Shulman uruchomił dział komunikacji Verve, realizując strategię prasową agencji talentów i błyskotliwych oraz publikacje w ramach ogłoszeń krajowych, w tym podpisując Kodeks postępowania WGA i odpowiadając na #PayUpHollywood.
Przez pięć lat pracowała w ICM Partners jako członek zespołu komunikacji korporacyjnej, zapewniając wsparcie w zakresie relacji z mediami dla wszystkich linii biznesowych, w tym działów filmu, telewizji, teatru, muzyki, wydawnictw i markowej rozrywki. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie public relations i reklamy w Dodge College of Film and Media Arts na Uniwersytecie Chapman.
W zeszłym tygodniu firma Paradigm ogłosiła utworzenie The Sports Group, wyspecjalizowanego, wszechstronnego oddziału utworzonego w celu reprezentowania elitarnych sportowców i kultowych drużyn.