Strona główna Rozrywka „Red One” w debiutancki weekend przyciąga rekordową liczbę 50 milionów widzów na...

„Red One” w debiutancki weekend przyciąga rekordową liczbę 50 milionów widzów na całym świecie

1

Dwayne’a Johnsona I Chrisa Evansawakacyjny film akcji Czerwony w ciągu pierwszych czterech dni od premiery przyciągnął rekordową liczbę 50 milionów widzów na całym świecie Najlepsze wideo. To najchętniej oglądany film Amazon MGM Studios w historii serwisu OTT Dom drogowy z 21 marca, który w pierwszych dwóch weekendach obejrzało 50 milionów widzów na całym świecie.

Czerwonywyprodukowany przez Johnson’s Seven Bucks i wyreżyserowany przez Jake’a Kasdana, pojawił się w Prime Video w czwartek, 12 grudnia, po 28-dniowym oknie kinowym. Pierwotnie produkcja pełnometrażowa o wartości 200 milionów dolarów miała trafić bezpośrednio do Prime Video, ale po pozytywnych testach filmu Amazon MGM Studios zdecydowało się na premierę kinową.

Czerwony został otwarty 15 listopada w Stanach Zjednoczonych i do tej pory zarobił na całym świecie ponad 175 milionów dolarów. Film nadal jest wyświetlany w 3003 kinach w USA i Kanadzie, a jego oglądalność spadła jedynie o 39% w piąty krajowy weekend, przynosząc 4,2 mln dolarów, mimo że spadła w Prime Video. Gra także w 3300 kinach za granicą. Czerwony uzyskał ocenę A-Cinemascore i 90% oglądalności w serwisie Rotten Tomatoes.

„Biorąc pod uwagę reakcję publiczności na Czerwony zarówno w kinach, jak i w Prime Video, film z pewnością będzie stałym ulubionym filmem wakacyjnym przez wiele lat” – powiedziała Jennifer Salke, szefowa Amazon MGM Studios. „Każdy film jest inny i jesteśmy bardzo wdzięczni za współpracę z naszymi twórcami we wspólnym znalezieniu właściwej strategii, aby pokazać ten film możliwie najszerszej publiczności. Z Czerwonynie było wątpliwości, że strategia musi obejmować premierę kinową i powiązaną z nią kampanię marketingową, która przyciągnie widzów do kin i wygeneruje świadomość filmu wśród widzów, którzy ostatecznie dołączą do Prime Video. To satysfakcjonujące widzieć, jak nasz plan opłaca się klientom i jesteśmy niesamowicie wdzięczni całemu zespołowi filmowemu i obsadzie, którzy pomogli w realizacji tego celu”.

Prime Video świętuje w tym roku występy przesyłane strumieniowo od Cross, Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy Sezon 2, Chłopcy Sezon 4, Twój pomysł, Fallout, Road House, I Pan i Pani Smith. Na horyzoncie studio wypuszcza filmy i seriale takie jak Gry Bestii (w Prime Video 19 grudnia), Wewnątrz Ogień (tylko w kinach od 25 grudnia), Na dyżurze (w Prime Video 9 stycznia) oraz Serdecznie zapraszamy (w Prime Video 30 stycznia).

Czerwony talent podróżował po całym świecie z przystankami dla prasy i fanów w Berlinie, Londynie i Nowym Jorku. Zwiastuny filmu obejrzało łącznie ponad 460 milionów widzów na całym świecie. Dodatkowo studio przywiozło Czerwony do jednej z dziesięciu najpopularniejszych gier w serwisie Roblox, Anime Defenders, w ramach niestandardowego nalotu z motywem Red One, który w ciągu trzech tygodni integracji zgromadził ponad 163 miliony odsłon gier na całym świecie i 337 milionów wyświetleń filmów wideo. Anime Defenders niedawno przywrócili grę Czerwony nalot z okazji premiery filmu w Prime Video. Wśród partnerów promocyjnych filmu byli M&MS, Farmers, LG, Duracell i Salt & Straw. Podczas meczu Ravens/Bengals w serwisie TNF Prime Video pojawił się także niestandardowy spot dla filmu.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj