Strona główna Rozrywka Ridley Scott przypisuje streamingowi utrzymanie „Gladiatora” przy życiu

Ridley Scott przypisuje streamingowi utrzymanie „Gladiatora” przy życiu

1

W sezonie FYC nie tylko masz okazję posłuchać, jak twórcy filmu opowiadają o swoich najnowszych dziełach, ale czasem pytania i odpowiedzi moderują inni, równie wybitni twórcy.

Christophera Nolana wywiad Ridleya Scotta po projekcji Gladiator II we wtorek wieczorem w DGA Theatre w West Hollywood. Kiedy Oppenheimera Zdobywca Oscara zapytany o dziesięciolecia, jakie upłynęły od czasu, gdy zdobywca nagrody Scotta za najlepszy film, Scott przypisał utrzymanie usługom transmisji strumieniowej Gladiator z możliwością kontynuacji 24 lata później.

„Dzięki Bogu za wszystkie platformy” – powiedział Scott. „Mogę nacisnąć przycisk i obejrzeć pierwszy film, który nakręciłem 40 lat temu. Oglądałem Pojedynkowicze dziś wieczorem. Dzięki platformie film żyje własnym życiem.”

Trudno uwierzyć, że od 1977 roku minęło już pół wieku Pojedynkowicze. Streaming doprowadził także Scotta do nowego głównego aktora. Powiedział, że widział Paula Mescala, który gra dawno zaginionego syna królowej Lucilli (Connie Nielsen) w serialu Hulu Normalni ludzie.

„Potrzebuję bajki na dobranoc, więc prawdopodobnie wrócę i obejrzę film” – powiedział Scott. „Mam tendencję do obserwowania przybyszów”.

Gdzie obejrzeć „Gladiator”: czy jest dostępna transmisja filmu Ridleya Scotta z 2000 roku?

Scott zaprosił swojego Amerykański gangster gwiazda, Denzel Washington, do Gladiator świat. Jako Macrinus Washington daje ekstrawagancki, makiaweliczny występ. Scott powiedział, że Waszyngton zareagował na wielką skalę scenografii starożytnego Rzymu.

„Denzel, co zabawne, był zdumiony skalą rzeczy” – powiedział Scott. „Denzel był naprawdę zdenerwowany. Z tego wynikło coś wspaniałego.”

Podobnie jak oryginał Gladiatorskala ta pochodziła z zestawów zbudowanych na miejscu w Matli i Maroku. Twórcy zbudowali Koloseum i pałace, wykorzystując jedynie CGI do ulepszeń miejsca, w którym kończył się plan zdjęciowy.

POWIĄZANY: „Gladiator II”: Ridley Scott, Paul Mescal, Denzel Washington, Pedro Pascal i Connie Nielsen odkrywają, jak wszystkie drogi prowadziły do ​​starożytnego Rzymu

„Jeśli zbudujesz zestaw i wiesz, co robisz, jest to tańsze niż bluescreen” – powiedział Scott. „W każdym strzale są pieniądze”.

Christopher Nolan (z lewej) i Ridley Scott

Vivien Killilea/Getty Images

W Maroku Scott wypożyczył plan zdjęciowy ze swojego poprzedniego filmu. Kiedy 20th Century Fox budowało Jerozolimę w 2005 roku Królestwo NiebieskieScott zamiast zburzyć, sprzedał zestaw rządowi.

„Na tym GladiatorMusiałem wypożyczyć własny zestaw za milion dolarów” – powiedział Scott. „Więc to oni śmiali się ostatni”.

Filmy Scotta przez całą jego karierę budowały praktyczne dekoracje. Nawiązał do swojego eposu o Krzysztofie Kolumbie 1492: Podbój rajudla którego zbudowali trzy statki Kolumba i przepłynęli je przez Ocean Atlantycki. Scott zażartował, że będzie kłócił się z gwiazdą Gerardem Depardieu w sprawie jego angielskiej wymowy.

„To duży facet, nie można się z nim kłócić” – powiedział Scott. „Powiedziałem: «Świat». Powiedział: „Nie, nie, świat”. „Nie, świat”.

POWIĄZANY: Recenzja „Gladiatora II”: Paul Mescal i Denzel Washington Power Długo oczekiwana kontynuacja Ridleya Scotta, jedynego zdobywcy Oscara za najlepszy film

Nolan zapytał, jak Scott podchodzi do budowania świata w filmach takich jak Gladiator II. Scott podzielił to na działy.

„Prowadzisz korporację, która zatrudnia 1200 pracowników i 40 HOD [heads of department]– powiedział Scott.

Jako dyrektor generalny Gladiator II Corp., Scott przegląda scenariusz strona po stronie, pytając, czy któryś dział ma problem. Kiedy to robią, dzieje się tak zazwyczaj dlatego, że nie rozmawiali z innymi działami.

„Kluczem jest to, że ludzie muszą ze sobą rozmawiać” – powiedział Scott. „Próbują zachować to dla siebie i rozwiązać problem. Wystarczy go zapytać, a on ci powie”.

POWIĄZANY: Russell Crowe początkowo chciał „powrócić z martwych” w „Gladiatorze II” – mówi Ridley Scott

Scott ufa również każdemu działowi, że wykona swoją pracę, i w dużej mierze pozostawia go w spokoju. Powiedział, że w weekendy podczas zdjęć zajmie się montażem i miksowaniem dźwięku.

„Zostawiam ich z tym” – powiedział Scott. „Rozdzielam. To staje się bardzo skuteczne, co pozwala mi przejść do następnego.”

Nolana interesowało także to, jak Scott korzystał jednocześnie z maksymalnie 11 kamer. Ponieważ Scott znany jest ze swoich wizualizacji w takich filmach jak Obcy I Łowca androidówNolan zastanawiał się, jak utrzymać jednolitą wizję.

Scott powiedział, że wykorzystał swoje doświadczenie w reżyserowaniu telewizji na żywo w BBC. Dzięki kamerom podłączonym do monitora wideo może zasadniczo edytować w głowie, wybierając każde ujęcie w trakcie odtwarzania sceny. Wykorzystuje także oświetlenie pod różnymi kątami. Na przykład to, co jest przednim światłem dla jednego aparatu, jest podświetleniem dla aparatu skierowanego w przeciwną stronę.

„Używasz przedniego światła” – powiedział Scott. – Poruszasz się.

POWIĄZANY: Doug Wick i Lucy Fisher o walce z „Gladiatorem II” i małżeństwie nakręconym na potrzeby filmu – za obiektywem

We wczesnych filmach Scott sam obsługiwał kamerę. Dla Obcy, polegał na swoim skupiającym uwagę, nieżyjącym już Adrianie Biddle’u, którego awansował na operatora Thelma i Luiza I 1492, uderzyć w ściany Nostromo przed Scottem.

„Wszystko odbywało się pod ręką, ponieważ korytarze były tak wąskie” – powiedział Scott. „Adrian stał się moją poduszką.”

Nie tylko prędkość strzelania zwiększyła skuteczność Scotta, chociaż twierdził, że strzelał Gladiator II za 51 dni. Jednak w dalszej części swojej kariery Scott nauczył się nie próbować opracowywać zbyt wielu projektów.

„Kiedy zaczynasz, chcesz opracować 40 rzeczy, a to nie jest mądre” – powiedział Scott. „Jeśli potrafisz, gdy zmądrzejesz, będziesz mieć może dwa lub trzy w fazie rozwoju, które naprawdę zrobisz. W przeciwnym razie zakręcisz wieloma kołami i zmarnujesz dużo czasu.

Nolan dał Scottowi jeden kierunek. Kiedy uczestnicy w tylnych rzędach skarżyli się, że nie słyszą, pokazał Scottowi, jak trzymać mikrofon.

POWIĄZANY: Stan wyścigu – najnowsze przewidywania Pete’a Hammonda: „To gra w piłkę dla każdego”

„Poproszę cię tylko o zmianę chwytu” – powiedział Nolan.

Scott zażartował, że Nolan „już mówił mi, co mam robić”.

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj