Strona główna Rozrywka Strajk w branży gier wideo SAG-AFTRA trwa w miarę zaplanowanych kolejnych rozmów

Strajk w branży gier wideo SAG-AFTRA trwa w miarę zaplanowanych kolejnych rozmów

2

SAG-AFTRA nadal będzie strajkować przeciwko największym producentom gier wideo, w związku z ponownym przedłużeniem rozmów w sprawie nowego porozumienia.

W środę wznowiono negocjacje w sprawie nowej umowy w sprawie mediów interaktywnych, co stanowi pierwszą oficjalną datę negocjacji między obiema stronami od czasu SAG-AFTRA ogłosiła strajk w lipcu. Negocjacje toczą się z przerwami, ale strony działają bez umowy od listopada 2022 r.

Na razie nie ogłoszono żadnych nowych terminów, a strajk obowiązuje do czasu zawarcia nowej umowy.

Sztuczna inteligencja była i nadal jest głównym punktem spornym w tych negocjacjach. Umowa obejmuje nagrywanie głosu i występów talentów gry wideoa związek wielokrotnie alarmował, że sztuczna inteligencja może negatywnie wpłynąć na te zawody.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy SAG-AFTRA organizowała sporadyczne pikiety w biurach kilku firm z branży gier wideo w Los Angeles, w tym WB Games i Disney Character Voices. Związek nie zapowiedział dalszych pikiet, ostatnia miała miejsce w zeszłym tygodniu, tuż przed wznowieniem rozmów.

Stanowiąc kolejny cios dla głównych firm, związek podpisał umowy z ponad 100 innymi firmami i twórcami gier wideo, które zgodziły się na warunki, które SAG-AFTRA, jak twierdzi SAG-AFTRA, proponuje również tej 10-osobowej jednostce negocjacyjnej głównych firm .

Firmy z branży gier, których dotyczy atak, to Activision Productions, Blindlight, Disney Character Voices, Electronic Arts Productions, Formosa Interactive, Insomniac Games, Llama Productions, Take 2 Productions i WB Games.

W swoim najnowsze oświadczenie do Deadline, rzecznik producentów gier wideo odniósł się do charakterystyki rozmów przedstawionej przez SAG-AFTRA, mówiąc, że firmy „ciężko pracowały, aby przedstawić propozycje na rozsądnych warunkach, które chronią prawa wykonawców, zapewniając jednocześnie możliwość dalszego korzystania z najbardziej zaawansowanej technologii do tworzenia wspaniałą rozrywkę dla fanów.”

Źródło linku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj