Strona główna Technologia Starbucks porzuca kawę z oliwą z oliwek, która była pomysłem jego byłego...

Starbucks porzuca kawę z oliwą z oliwek, która była pomysłem jego byłego dyrektora generalnego

2

Linia napojów „Oleato” zostanie wyeliminowana z menu Starbucks w USA i Kanadzie na początku listopada w ramach szerszych planów sieci mających na celu uproszczenie menu.


Starbucks wycofuje swoją ofertę napojów na bazie oliwy z oliwek.

Nowy Jork (CNN) — Starbucks eliminuje z menu kontrowersyjne napoje na bazie oliwy z oliwek niecały rok po ich przygotowaniu ogólnopolski debiut.

Skład „Oleato„Napoje zostaną wyeliminowane z menu Starbucks w USA i Kanadzie na początku listopada, co stanowi część szerszych planów sieci mających na celu uproszczenie menu, które nowo mianowany dyrektor generalny Brian Niccol ostatnio nazwany „zbyt skomplikowanym”.– podaje źródło zaznajomione z planami firmy. Jednak decyzja o rezygnacji z napojów została podjęta przed przybyciem Niccola, dodało źródło.

Odwrócenie sytuacji następuje po bombastycznej premierze napojów. „To jedna z największych premier, jakie mieliśmy od dziesięcioleci” – Brady Brewer, były dyrektor ds. marketingu Starbucks, powiedział CNN w lutym 2023 r. „To raczej platforma niż smak czy produkt”.

Oleato był pomysłem były dyrektor generalny Howard Schultzktóry wpadł na ten pomysł po spotkaniu z producentem oliwy z oliwek, który wprowadził go w praktykę codziennego spożywania łyżki oliwy z oliwek. Schultz sam nabrał tego nawyku i zastanawiał się, czy mógłby połączyć go z codzienną kawą. Następnie poprosił zespół ds. napojów Starbucks, aby sprawdził, czy uda im się tego dokonać.

W rezultacie powstała linia napojów, która spotkała się z przeważnie negatywnymi reakcjami mediów i konsumentów.

Para recenzentów opublikowała film zatytułowany „Próbowaliśmy napojów kawowych Starbucks z oliwą z oliwek i poważnie tego żałowaliśmy.” Inni mieli mieszane uczucia, ale doszli do wniosku, że napoje przypominają raczej chwyt marketingowy – coś, czego warto spróbować, ale niekoniecznie warto po to wracać.

Tymczasem niektórzy nawet narzekali, że napoje wywołał bolesne problemy żołądkowe.

Napoje zadebiutowały we Włoszech na początku 2023 roku wcześniej migracja do większej liczby miast w USA kilka miesięcy później. Premiera w USA i Kanadzie miała miejsce w styczniu 2024 r. Menu Oleato składa się z dwóch napojów: latte z mlekiem owsianym wzbogaconym oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia; oraz mrożone, wstrząsane espresso z orzechami toffi i złotą pianką, czyli słodka waniliowa śmietanka z dodatkiem oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, tworząca zimną piankę.

Schultz wylewnie opowiadał o premierze i był to jeden z jego najbardziej prestiżowych projektów przed opuszczeniem stanowiska. Dawny Dyrektor generalny Laxman Narasimhan stwierdziło, że napoje te odniosły „duży sukces” i nazwało je „jedną z pięciu największych premier produktów w ciągu ostatnich pięciu lat pod względem świadomości marki i poziomu emocji”.

Narasimhan został zwolniony w sierpniu i zastąpiony Niccolemkto był głośno o swoich planach aby uprościć menu Starbucks w obliczu opóźnień w sprzedaży.

The-CNN-Wire
™ i © 2024 Cable News Network, Inc., spółka Warner Bros. Discovery. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj