Strona główna Fason Amazon uruchamia nową witrynę sklepową z większością produktów poniżej 10 dolarów

Amazon uruchamia nową witrynę sklepową z większością produktów poniżej 10 dolarów

1

Amazon uruchomiłniedrogie w Interneciewitryna sklepowa oferująca elektronikę, odzież i inne produkty w cenach poniżej 20 dolarów, co stanowi próbę konkurowania ze dyskontami, które coraz częściej wkraczają na teren giganta handlu elektronicznego.

W środowym poście na blogu firma podała, że ​​nowy sklep Amazon Haul będzie zawierał głównie produkty kosztujące mniej niż 10 dolarów i bezpłatną dostawę przy zamówieniach powyżej 25 dolarów. Jak wynika z dokumentacji, którą firma przekazała sprzedawcom, Amazon planuje wysyłać produkty do klientów w USA z magazynu, który obsługuje w Chinach. Amazon powiedział, że zamówienia Haul mogą dotrzeć w ciągu jednego do dwóch tygodni.

Wiele produktów dostępnych w sklepie w środę przypominało rodzaje przedmiotów zwykle spotykanychShein i Temuzałożone w Chinach platformy e-commerce, które zyskały na popularności w ostatnich latach.

Głównymi klientami Shein są młode kobiety, których przyciąga tania odzież sprzedawana na stronie. Temu oferuje odzież, akcesoria, gadżety kuchenne i szeroką gamę innych produktów dla żądnych okazji zakupów.

Temu i Shein często spotykają się z krytykąwpływ na środowiskomodelu biznesowego ultraszybkiej mody, jaki kierują obie firmy. Stanęły także w obliczu kontroli ze strony prawodawców i organów regulacyjnych w USA i za granicą w związku z innymi kwestiami, w tym niektórymiproduktyna swoich platformach.

Nowa witryna sklepowa Amazona, dostępna wyłącznie w aplikacji zakupowej i witrynie mobilnej, zawiera produkty niemarkowe, takie jak etui na telefon i szczotkę do włosów, które kosztują 2,99 USD, a także sukienkę bez rękawów, którą można kupić w cenie 14,99 USD. Firma stara się przekazać swój przekaz dotyczący wartości za pomocą banerów na swojej stronie reklamujących „szalenie niskie ceny” i odzież sportową, „która nie nadwyręży Twojego budżetu”.

„Znajdowanie świetnych produktów po bardzo niskich cenach jest ważne dla klientów i nadal szukamy sposobów współpracy z naszymi partnerami handlowymi, aby mogli oferować produkty po wyjątkowo niskich cenach” – Dharmesh Mehta, wiceprezes ds. usług dla partnerów sprzedaży na całym świecie w firmie Amazon – napisano w oświadczeniu. „To dopiero początek tego doświadczenia i będziemy nadal słuchać klientów, udoskonalając i rozwijając je w nadchodzących tygodniach i miesiącach”.

To prawda, że ​​import towarów z Chin może wkrótce stać się dla Amazona droższy. We wrześniu administracja Bidena stwierdziła, że ​​takpękaniena tanie produkty sprzedawane poza Chinami, co ma na celu zmniejszenie zależności USA od Pekinu, ale może również spowodować wyższe ceny dla amerykańskich konsumentów, którzy tłumnie przybywają do Shein i Temu. Prezydent-elekt Donald Trump zaproponował także60% cło na towary z Chin.

W tym tygodniu Amazon ogłosił inne nowości.

Firma podała, że ​​zamyka bezpłatną usługę przesyłania strumieniowego wspieraną reklamami Freevee i konsoliduje treści w ramach Prime Video, która teraz takżezawiera reklamydla członków Prime, którzy nie chcą płacić dodatkowo, aby ich uniknąć.

TheFirma technologiczna z siedzibą w Seattlepotwierdził w środę, że w nadchodzących tygodniach wycofuje Freevee, co według niej ma na celu „zapewnienie klientom prostszych wrażeń wizualnych”. Cała zawartość Freevee, która jest obecnie przesyłana strumieniowow Prime Videobędzie oznaczony etykietą „Oglądaj za darmo”, dzięki czemu zarówno członkowie Prime, jak i osoby spoza Prime będą mogli łatwo zobaczyć, co jest dostępne za darmo, twierdzi firma.

„Treść dostępna dla członków Prime nie ulegnie zmianie, a szeroka oferta bezpłatnych treści przesyłanych strumieniowo będzie nadal dostępna dla członków innych niż Prime” – oznajmił w oświadczeniu rzecznik Amazona.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj