NIE, Steviego Nicksa nie widział Stereofonicznyprzebojowa sztuka Davida Adjmiego na Broadwayu, opowiadająca o fikcyjnym (ale bardzo przypominającym Maca) zespole z lat 70. nagrywającym coś, co stanie się jego (bardzo Plotki-jak) album arcydzieł.
W rzeczywistości piosenkarka, która dzieliła z nią wokal (i dziesięciolecia triumfów i udręk). Fleetwood Mac koleżanki z zespołu Lindsey Buckingham i Christine McVie nigdy nawet nie słyszały o wielkim przeboju na Broadwayu.
W nowym Rolling Stone’a wywiad promujący jej najnowszą piosenkę „The Lighthouse” (w której wystąpiła Sobotnia noc na żywo na początku tego miesiąca – zaledwie cztery przecznice od domu Stereofoniczny) Nicks została zapytana, czy widziała sztukę, która, między innymi, opisuje rozpad związku między piosenkarką przypominającą Steviego i gitarzystą podobnym do Lindsey.
Oto wymiana:
Rolling Stone: Czy widziałeś grę Stereophonic?
Nicky: Co to jest?
Rolling Stone: To niezwykle udana sztuka na Broadwayu, opowiadająca o zespole u progu sławy nagrywającym swój nowy album w Sausalito. Więc zasadniczo chodzi o… ciebie… i Fleetwood Mac.
Nicky: Naprawdę?
Rolling Stone: Tak.
Nicky: Jak do cholery udało mi się zajść tak daleko, nie wiedząc o tym?
Dla przypomnienia, Deadline słyszy, że Nicks nie jest jedyną osobą wśród byłych komputerów Mac, która nie widziała programu. Christine McVie oczywiście zmarła dwa lata temu, więc nie mogła widzieć fabularyzowanej relacji o swoim skazanym na porażkę małżeństwie z basistą Johnem McVie, ale jej były mąż, a także Buckingham i perkusista Mick Fleetwood żyją bardzo żywo . Żaden z nich nie zatrzymał się w Golden Theatre, aby obejrzeć nagrodzoną Tony sztukę.
Nicks twierdzi, że widziała Daisy Jones i szóstkatelewizyjna adaptacja zespołu przypominającego Maca i bardzo jej się spodobała. „Riley [Keough] nie przypomina mnie” – mówi Nicks w wywiadzie. „Jest dużo bystrzejsza ode mnie. Nie mogłabym być tak zgryźliwa jak ona w Fleetwood Mac. Christine i ja nie mogliśmy tego zrobić, ponieważ byliśmy rozjemcami… Ale jeśli chodzi o jej charakter, był on bardzo podobny do mnie. Od razu chciałem do niej zadzwonić i się z nią spotkać, i tak zrobiłem.
Stereofoniczny wystawiany jest na Broadwayu do 12 stycznia, więc jest jeszcze trochę czasu…
Jedna osoba związana z Plotki kto z całą pewnością jest tego świadomy Stereofoniczny to inżynier dźwięku, który stał się producentem muzycznym Ken Caillat, który w 2012 roku napisał (wraz ze Stevenem Stiefelem) wspomnienia pt. Rozsiewanie plotek. Na początku tego miesiąca Caillat złożył pozew przeciwko Adjmi i producentom serialu, twierdząc, że fragmenty jego wspomnień zostały wykorzystane bez pozwolenia.
Adjmi konsekwentnie podkreśla, że jego fabularyzacja jest dziełem wyobraźni i że czerpał inspirację z historii różnych zespołów. W zeszłym miesiącu w artykule w „New Yorkerze” odniósł się do tej kwestii następująco: „Podczas pisania Stereofoniczny Czerpałem z wielu źródeł – w tym szczegółów autobiograficznych z mojego własnego życia – aby stworzyć głęboko osobistą fikcję. Wszelkie podobieństwa do znakomitej książki Kena Caillata są niezamierzone.”